• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Ja :) funnet en leilighet. Men hopper ikke på den første. Så venter på flere boliger på markedet. Vil egentlig ha en enebolig eller tomannsbolig :)
Ja, det skjønner jeg. Greit å ha is i magen :)

Ja :) frister å hoppe på den siden den er fra 2012, ingenting må gjøres med den, 3 soverom og egentlig helt etter min smak :p
Det skjønner jeg da ;) men siden helst ønsker enebolig kan det jo være greit å holde an litt så du ikke angrer :)

Dit vi begge kommer ifra. Bodde der 4 år siden :)

Gubben savner gammeljobben som slakter og at han var sjef der. Og de ville gjerne ha han tilbake når han ringte. Så jeg vil ikke holde han igjen :) kravet for å flytte var jobb på plass og bolig. Så nå skal vi snakke med banken og bli gjeldslaver for resten av livet
Det høres jo veldig bra ut :)

Det skjønner jeg da ;) men siden helst ønsker enebolig kan det jo være greit å holde an litt så du ikke angrer :)
Ikke sant :) men viktigst er jo å iallefall komme inn på markedet mens man har mulighet med kausjonisten :)

Jeg syns det er godt å ha familie nærme, skulle ønske alle var så nære :)
Har 4 tantebarn og 2 søsken såredt litt 4 timer unna hver vei. Skulle ønske de og bodde nærmere :p

Ja :) Satser på vi får vite mer om boligen vi skal bruke som sikkerhet idag :) så vi kan søke :)
Håper dere får det og at dere finner et sted hvor dere vil bo :)

Som vanlig lite overskudd.

Min plan om å vise deg at selvsagt skravler jeg uten innleggskrav også, klart vi kan skravle uten premier, faller rett og slett på mangelen av overskudd :-(

Bare helt tilfeldig quote egentlig, selv om det er utrolig kjedelig å være preget av manglende overskudd.. Er du 100% sykemeldt nå?

Men jeg tenkte at du er jo en dreven strikker (?), vet du hva kilemaske er og hvordan man legger opp kilemasker? Har en oppskrift her hvor jeg skal legge opp kilemasker, men jeg har aldri vært borti det før..

Jobber fortsatt 40%....

Kilemaske, du strikker bukse nå?

Midt foran, og bak, skal du da somregel øke, ved å strikke to masker i en. Strikk vanlig, men ikke ta masken av venstre pinne og strikk en til i "baksiden" av den.
Gjentas vanligvis deretter på noen pinner på samme sted.

Stemmer dette med oppskriften din?

Våkna ettet en ganske lang dubb jeg nå...trodde ikke jeg skulle sove etter dusj, siden jeg før dusj plutselig våknet av kjøkkenklokka.
Er det morgen? Nei, jeg er på stua, skal jeg hente ungene? Nei, vent det der var ikke mobilen min, det er kaka som er ferdig i ovnen...

Men jeg sovna visst på senga også. Lenge.

Og kjenner på fristelsen, blir jeg 100% sykemeldt kan jeg gjøre det hver dag om jeg vil...

Back
Topp