tusen takkHuff kjedelig. God bedring til han.
Bedre ha henne hjemme da
Jo, jeg trodde det.
ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tusen takkHuff kjedelig. God bedring til han.
Bedre ha henne hjemme da
Jo, jeg trodde det.
Hihi. Hvorfor vil du flytte?Ojoj! Så spennende!![]()
Jeg og vil!![]()
Jippi, så stasMhmog jaggu fikk jeg meg hårklipp time i morgen, så da rekker alt før han kommer hjem i morgen
![]()
Hallo snuppaHei og hopp, lenge siden sist :-o
Jeg er igang med forberedelser til foreldresamtaler. Det braker løs neste uke.
Så da må dere vike litt dessverre. Vi er på etterskudd som det er med samtaler...
Jeg kommer sterkere tilbake ;-)
Å neiUsj! Jeg ble nettopp spydd ned![]()
Så kjekt daTil hjemplasswn vår. Vi er fra samme plass. Det er ca 4 timer unna her med bilGubben savner gammeljobben som slakter på gilde, og de ville gjerne ha han tilbake
så da flytter vi
![]()
Hihi. Hvorfor vil du flytte?![]()
vi må bare vente på at faren til gubben skal ringe han. Må vite hva huset deres ca er verd. Aner ikke hvordan vi finner det utBanken hørtes ikke negativ ut til at vi skulle få lån. Har en god kausjonist og
![]()
Så slitsomtLigger som vanlig lys våken i sengen. Klokken er 4 og jeg har et stort ønske om å sove..
Huff daHerlig nattTatta!
Halveis i svime etter to timer søvn, fått utsatt et møte så skal legge meg igjen kanskje jeg for ti timer til XD Hahah
God morgen SaraGod morgen, forresten
Høres veldig flott utHøres jo flott ut![]()
Kanskje lurt å holde av badekaret ja![]()
God morgenGod morgen, forresten
Hvor skal dere flytte?Ojoj.. Blir visst flytting på oss innen mars :O :O
HuffDa var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Så spennendeJaGjør visst det. Gubben savner gammeljobben som slakter, og slakteriet ville mer enn gjerne ha han tilbake. Sannsynlig at han blir sjef etterhvert igjen også
Så gav to krav før jeg sa ja til å flytte når han nevnte det.
Jobb skulle være på plass, og vi skal kjøpe. Orker ikke flytte for å leie videre. Har kausjonist på plass alleredeAldri sett han så rask og ordne jobb. Tok 6 timer fra vi snakka om å flytte, til jobben var i boks
Oi, såpass jaJaGjør visst det. Gubben savner gammeljobben som slakter, og slakteriet ville mer enn gjerne ha han tilbake. Sannsynlig at han blir sjef etterhvert igjen også
Så gav to krav før jeg sa ja til å flytte når han nevnte det.
Jobb skulle være på plass, og vi skal kjøpe. Orker ikke flytte for å leie videre. Har kausjonist på plass alleredeAldri sett han så rask og ordne jobb. Tok 6 timer fra vi snakka om å flytte, til jobben var i boks
JaÅ neisykdom i hus?