Krysse fingre for at du slipper unna dette denne gangenJa i starten og slutten. Håper bare jeg slipper alt det andre jeg hadde med mini (bekkenløsning, halsbrann, lett svangerskapsforgiftning)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysse fingre for at du slipper unna dette denne gangenJa i starten og slutten. Håper bare jeg slipper alt det andre jeg hadde med mini (bekkenløsning, halsbrann, lett svangerskapsforgiftning)
Må være slitt sleipHaha!
Sånn er det ofte her og. Vente til ungen er i seng - så vi kan dra frem litt sjokolade (på en hverdag!!)
Hatt det tre gangerOj. Håper ikke min gjør det :O Aldri hatt det før.. Har du hatt det flere ganger?
Aldri hørt det kan skje, så bekymrer meg ikkeHatt det tre ganger
Ikke vanlig at det skjer da...så du trenger nok ikke bekymre deg![]()
Ja håper på detKrysse fingre for at du slipper unna dette denne gangen![]()
TakkKjekt å se deg.
De er på etterskudd med foreldresamtalene i bhg til lillesøster også, men det kommer nok snart
God morgen. La meg tidlig igår og sovnet før halv 10:-O. Trøtt etter en helg med lite søvn og forkjølt i tillegg.
![]()
Håper du har fått sove godt inatt daGod morgen. La meg tidlig igår og sovnet før halv 10:-O. Trøtt etter en helg med lite søvn og forkjølt i tillegg.
![]()
Aner ikkeNoe spspesielt som gjør at du ikke får sove?
Ja; enda flere om jeg regner med gubbis sine ste-søsken (som tuppa faktisk kaller tante og onkel) for de er det 5 av, og alle har minst 2 barnStor gjeng der også![]()
Oioi, flytter dere da hjem til der dere kommer fra?Ojoj.. Blir visst flytting på oss innen mars :O :O
Ok, det er jo ikke så illeNeida er tirsdag og torsdag han trener/instruerer.
Oj.. stor familie daJa; enda flere om jeg regner med gubbis sine ste-søsken (som tuppa faktisk kaller tante og onkel) for de er det 5 av, og alle har minst 2 barn![]()
Hihi...bra hun passer på mammaen sin!Nå sa S.E. i fra her. Sett deg ned du har gjort nok i dag![]()
søte nurket i magen<3
Snille mannenMannen uttalte "nei, nå må jeg ikke glemme mine plikter".
Etter en liten stund gikk jeg ut siden intet mer skjedde.
Hvor han sa "oi, jeg tenkte på å rydde kjøkkenet, men ser at du kunne ha missforstått."
Jeg setter meg, 5 minutter senere står en kanne te foran meg![]()
Så koselig å høreMå bare si hvor herlig dere er her innejeg bestemte meg for å avvente med ul til mandag
![]()
JaOioi, flytter dere da hjem til der dere kommer fra?