Sjokolade er en vinnerHva er den beste trøste maten/snopet?
Sitter og gruer meg til begravelsen i morgen
Lykke til i morgen, søte du...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokolade er en vinnerHva er den beste trøste maten/snopet?
Sitter og gruer meg til begravelsen i morgen
Hva spiste dere idag?
Håper formen din er fin!
Ja. Hadde håpet han ble hjemme idag da jeg er så voldsomt forkjølt og formen er ikke helt på topp men måtte visst på trening. Men menSå dumt![]()
Ja blir nok slitsomt i starten men tenker de vil ha godt selskap i hverandreHøres veldig slitsomt og veldig koselig ut![]()
Har ikke lyst på sjokoladeSjokolade er en vinner
Lykke til i morgen, søte du...
Huff da....var du kvalm med lillegutt også??Tusen takk. Kvalmen har allerede så smått meldt sin ankomst så bra jeg har litt tid igjen før jeg skal tilbake til jobb
. Sterke lukter er ikke helt min ting nå
Jeg har 18 måneder mellom mine to yngsteJa blir tette barn. Blir ca 18.5-19 måneder på dem
![]()
Ja i starten og slutten. Håper bare jeg slipper alt det andre jeg hadde med mini (bekkenløsning, halsbrann, lett svangerskapsforgiftning)Huff da....var du kvalm med lillegutt også??![]()
God kveld
Venter bare på at eldste skal legge seg slik at jeg kan åpne min pose med julemarsipan![]()
Det hadde vært fintHåper jeg ogJepp fikk satt inn det også. Så den demper nok og smertene og etterhvert forsvinner nok mensen også
![]()
Det er det helt klartJepp, veldig greit med enkelt enkelte dager..
Det hadde vært fint
Kroppen min liker ikke spiral denden støtes ut etter en stund..
Lapskaus er snadderLapskaus med rester av søndagsmiddagen.
Formen er som vanlig, sliiiiten og trøtt
Han er avhengigJa. Hadde håpet han ble hjemme idag da jeg er så voldsomt forkjølt og formen er ikke helt på topp men måtte visst på trening. Men men![]()
Marsipan da?Har ikke lyst på sjokolade![]()
Neida er tirsdag og torsdag han trener/instruererHan er avhengig
Men han trener ikke hver dag??
Mannen uttalte "nei, nå må jeg ikke glemme mine plikter".Marsipan da?eller potetgull?
Is??
Det kan jeg tenke megDukker sikkert opp mye fint![]()