• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Vært hos jm idag og fått litt info om hvordan ting er på den nye fødeavd. på Kalnes. Lystgass, badekar og enerom hvor far kan overnatte. Juhu:) Badekarene var på deling på to da. Ringe og si jeg ønsker badekar på forhånd kanskje?

Vært hos jm idag og fått litt info om hvordan ting er på den nye fødeavd. på Kalnes. Lystgass, badekar og enerom hvor far kan overnatte. Juhu:) Badekarene var på deling på to da. Ringe og si jeg ønsker badekar på forhånd kanskje?
Vanligvis er ikke den nødvendig, men bedre å ringe en gang for mye enn en for lite.
Ikke dumt å spørre

Jeg syns egentlig jeg er litt bortskjemt når mannen står på kjøkkenet og rydder etter å ha lagt de to eldste, og itillegg serverer meg som bare sitter i sofaen :P
Hehe, usedvanlig snill mann du har da. Min sier bare at JEG må si ifra hvis jeg trenger hjelp til noe. Han hjelper til uansett altså, har liksom sine faste ting han pleier å gjøre. Men utover det gjør han ikke no, hvis jeg ikke spør...

Vanligvis er ikke den nødvendig, men bedre å ringe en gang for mye enn en for lite.
Ikke dumt å spørre
Jm mente det kanskje var lurt at de visste at jeg ønska det når jeg kom. Så hvis det stod mellom å plassere meg et sted hvor badekaret var ledig, eller ikke, så fikk jeg komme et sted det var ledig. Har du noen erfaring med badeka

Jm mente det kanskje var lurt at de visste at jeg ønska det når jeg kom. Så hvis det stod mellom å plassere meg et sted hvor badekaret var ledig, eller ikke, så fikk jeg komme et sted det var ledig. Har du noen erfaring med badeka
Brukte det noe når vi prøvde å få ut frøkna, men ikke så mye..

Satt ho fast?
Både eldsten og frøkna satt fast.
Eldsten kom til verden med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klart til KS, 52 timer etter vannet gikk og pustet ikke selv først.
Frøkna satt også fast, og det ble KS etter 18-19 timer hvor bedøvelsen ikke virket, og jeg ble lagt i narkose så fort hun var ute siden kroppen var ved å gå i sjokk.
Lille U gikk rett til KS hvor alt gikk som det skulle

Både eldsten og frøkna satt fast.
Eldsten kom til verden med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klart til KS, 52 timer etter vannet gikk og pustet ikke selv først.
Frøkna satt også fast, og det ble KS etter 18-19 timer hvor bedøvelsen ikke virket, og jeg ble lagt i narkose så fort hun var ute siden kroppen var ved å gå i sjokk.
Lille U gikk rett til KS hvor alt gikk som det skulle
Å kjære... Og du er menneske?

Hadde sånn sett en ganske så smooth fødsel med første. Eneste var at riene brukte laaaang tid på å ta seg opp. Hjalp med akupunktur da! Men ellers ingen komplikasjoner. Spent på på hvordan det blir denne gangen!
Gikk det smooth første gang, gjør det det mest sannsynlig denne gang også.

Ikke sammenlign deg med meg.
Jeg har en ødelagt rygg som er grunnen til at de to første satt fast, og at spinalbedøvelsen med frøkna ikke fungerte helt...

Gikk det smooth første gang, gjør det det mest sannsynlig denne gang også.

Ikke sammenlign deg med meg.
Jeg har en ødelagt rygg som er grunnen til at de to første satt fast, og at spinalbedøvelsen med frøkna ikke fungerte helt...
Får satse på det ja!:) Åh, kjenner liksom at tanken virkelig har slått meg nå - at "shit, jeg skal faktisk føde snart". Har liksom skjøvet den tanken foran meg litt..
Neida, man kan jo ikke sammenligne med andre.. Dessuten finner vi vel krefter til det mest utrolige når man først står i de situasjonene.

Back
Topp