Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, typisk da!Mannen uttalte "nei, nå må jeg ikke glemme mine plikter".
Etter en liten stund gikk jeg ut siden intet mer skjedde.
Hvor han sa "oi, jeg tenkte på å rydde kjøkkenet, men ser at du kunne ha missforstått."
Jeg setter meg, 5 minutter senere står en kanne te foran meg![]()
Vanligvis er ikke den nødvendig, men bedre å ringe en gang for mye enn en for lite.Vært hos jm idag og fått litt info om hvordan ting er på den nye fødeavd. på Kalnes. Lystgass, badekar og enerom hvor far kan overnatte. JuhuBadekarene var på deling på to da. Ringe og si jeg ønsker badekar på forhånd kanskje?
Ååh, klemmer til deg♡Hva er den beste trøste maten/snopet?
Sitter og gruer meg til begravelsen i morgen
Jeg syns egentlig jeg er litt bortskjemt når mannen står på kjøkkenet og rydder etter å ha lagt de to eldste, og itillegg serverer meg som bare sitter i sofaenHaha, typisk da!
Hehe, usedvanlig snill mann du har da. Min sier bare at JEG må si ifra hvis jeg trenger hjelp til noe. Han hjelper til uansett altså, har liksom sine faste ting han pleier å gjøre. Men utover det gjør han ikke no, hvis jeg ikke spør...Jeg syns egentlig jeg er litt bortskjemt når mannen står på kjøkkenet og rydder etter å ha lagt de to eldste, og itillegg serverer meg som bare sitter i sofaen![]()
Jm mente det kanskje var lurt at de visste at jeg ønska det når jeg kom. Så hvis det stod mellom å plassere meg et sted hvor badekaret var ledig, eller ikke, så fikk jeg komme et sted det var ledig. Har du noen erfaring med badekaVanligvis er ikke den nødvendig, men bedre å ringe en gang for mye enn en for lite.
Ikke dumt å spørre
Brukte det noe når vi prøvde å få ut frøkna, men ikke så mye..Jm mente det kanskje var lurt at de visste at jeg ønska det når jeg kom. Så hvis det stod mellom å plassere meg et sted hvor badekaret var ledig, eller ikke, så fikk jeg komme et sted det var ledig. Har du noen erfaring med badeka
Satt ho fast?Brukte det noe når vi prøvde å få ut frøkna, men ikke så mye..
Både eldsten og frøkna satt fast.Satt ho fast?
Å kjære... Og du er menneske?Både eldsten og frøkna satt fast.
Eldsten kom til verden med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klart til KS, 52 timer etter vannet gikk og pustet ikke selv først.
Frøkna satt også fast, og det ble KS etter 18-19 timer hvor bedøvelsen ikke virket, og jeg ble lagt i narkose så fort hun var ute siden kroppen var ved å gå i sjokk.
Lille U gikk rett til KS hvor alt gikk som det skulle
Selvfølgelig er jeg det...Å kjære... Og du er menneske?
Hadde sånn sett en ganske så smooth fødsel med første. Eneste var at riene brukte laaaang tid på å ta seg opp. Hjalp med akupunktur da! Men ellers ingen komplikasjoner. Spent på på hvordan det blir denne gangen!Selvfølgelig er jeg det...
Gikk det smooth første gang, gjør det det mest sannsynlig denne gang også.Hadde sånn sett en ganske så smooth fødsel med første. Eneste var at riene brukte laaaang tid på å ta seg opp. Hjalp med akupunktur da! Men ellers ingen komplikasjoner. Spent på på hvordan det blir denne gangen!
Lapskaus er snadder
Håper du får litt hvile i kveld![]()
Får satse på det ja!Gikk det smooth første gang, gjør det det mest sannsynlig denne gang også.
Ikke sammenlign deg med meg.
Jeg har en ødelagt rygg som er grunnen til at de to første satt fast, og at spinalbedøvelsen med frøkna ikke fungerte helt...
Deilig! Burde nok legge meg nå jeg og..Sove litt på sofaen.... hverdaskost.
Nå legger jeg meg
Flink du erSjokoladekaken lever fortsattog i dag har jeg trimmet mer enn vanlig
![]()
MhmOi, så oppmerksom han er!
Deilig å kunne unne seg litt!