• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Vært hos jm idag og fått litt info om hvordan ting er på den nye fødeavd. på Kalnes. Lystgass, badekar og enerom hvor far kan overnatte. Juhu:) Badekarene var på deling på to da. Ringe og si jeg ønsker badekar på forhånd kanskje?
Høres jo flott ut:D
Kanskje lurt å holde av badekaret ja;)

God morgen på dere:)

Her er mann og barn avgårde:)
Og jeg venter på ostesmørbrød:D

God morgen på dere:)

Her er mann og barn avgårde:)
Og jeg venter på ostesmørbrød:D
god morgen :) så herlig da :D mine 2 sover enda. mannen er syk :p og snuppa vet ikke. hun bråvåknet i går kveld i 10 tiden og ville ikke sove før 02:00 :/ eneste grunn til at jeg er våken er for å si fra til bhg og ringe sykehuset. men så slår det meg hvilket sykehus :p

god morgen :) så herlig da :D mine 2 sover enda. mannen er syk :p og snuppa vet ikke. hun bråvåknet i går kveld i 10 tiden og ville ikke sove før 02:00 :/ eneste grunn til at jeg er våken er for å si fra til bhg og ringe sykehuset. men så slår det meg hvilket sykehus :p

Åh. kjedelig med sykdom. Hvordan syk er mannen da?

Åhh godt hun får sove litt ut på morgenkvisten da.

Hmm ja. var det da:P

Åh. kjedelig med sykdom. Hvordan syk er mannen da?

Åhh godt hun får sove litt ut på morgenkvisten da.

Hmm ja. var det da:p
feber og hele den pakka :o ja så henne har fri idag :) sendte henne i bhg sist og masse gråt så vil ikke det igjen.... jeg soner til ahus men er det ikke frittsykehusvalg når man er gravid? :p legevakten sa ingenting om det :p

Oioi:-). Skal dere flytte langt?
Til hjemplasswn vår. Vi er fra samme plass. Det er ca 4 timer unna her med bil:) Gubben savner gammeljobben som slakter på gilde, og de ville gjerne ha han tilbake :) så da flytter vi :)

Til hjemplasswn vår. Vi er fra samme plass. Det er ca 4 timer unna her med bil:) Gubben savner gammeljobben som slakter på gilde, og de ville gjerne ha han tilbake :) så da flytter vi :)
herlig å kunne komme tilbake i en jobb man har hatt før og som man liker da :) og ikke minst til hjemplassen sin :D jeg bor på min enda jeg :)

Onsdag og hjemmedag.

Unger levert og mann på jobb. Og jeg har handla, nå må jeg spise og så må jeg bake.

Jeg skal levere kake til skolen i dag, nemlig. Formkake, så ikke helt utenkelig kan det bli en smakebit eller to også... den skal jo leveres i stykker (på 5*8 cm tror jeg det sto)

Lufte hunden må jeg også, mannen sa jeg bare kan slippe henne i hagen (har løpebånd der) men ettersom det regner såpass kommer hun ikke til å bevege seg bort til trappa engang. Hun må nok dras ut i bånd....

herlig å kunne komme tilbake i en jobb man har hatt før og som man liker da :) og ikke minst til hjemplassen sin :D jeg bor på min enda jeg :)

Ja :) han starta karrieren sin der og jobba der i 11 år. Så skjønner han vil tilbake:) Begge våre familier bor der uansett, så greit med nærhet til de :)

feber og hele den pakka :eek: ja så henne har fri idag :) sendte henne i bhg sist og masse gråt så vil ikke det igjen.... jeg soner til ahus men er det ikke frittsykehusvalg når man er gravid? :p legevakten sa ingenting om det :p

Huff kjedelig. God bedring til han.
Bedre ha henne hjemme da:)

Jo, jeg trodde det.

Back
Topp