Så spennende![]()
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende![]()
Ja, det skjønner jeg. Greit å ha is i magenJafunnet en leilighet. Men hopper ikke på den første. Så venter på flere boliger på markedet. Vil egentlig ha en enebolig eller tomannsbolig
![]()
Lykke tilLegevakten tar meg inn så enten blir det ultralyd der eller henvisning videre![]()
Da var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Er det som blir litt godt med å flytte tilbake. Der har vi brorparten av vår familieJadet er koselig
![]()
Så kjekt da. Og greit når jobb er sikret
![]()
JaJa, det skjønner jeg. Greit å ha is i magen![]()
Jeg syns det er godt å ha familie nærme, skulle ønske alle var så næreEr det som blir litt godt med å flytte tilbake. Der har vi brorparten av vår familie![]()
Det skjønner jeg daJafrister å hoppe på den siden den er fra 2012, ingenting må gjøres med den, 3 soverom og egentlig helt etter min smak
![]()
Det høres jo veldig bra utDit vi begge kommer ifra. Bodde der 4 år siden![]()
Gubben savner gammeljobben som slakter og at han var sjef der. Og de ville gjerne ha han tilbake når han ringte. Så jeg vil ikke holde han igjenkravet for å flytte var jobb på plass og bolig. Så nå skal vi snakke med banken og bli gjeldslaver for resten av livet
Ikke santDet skjønner jeg damen siden helst ønsker enebolig kan det jo være greit å holde an litt så du ikke angrer
![]()
Enda ikke kjøpt meg julemarsipan jegMå være slitt sleip![]()
En mammas privilegium!
Har 4 tantebarn og 2 søsken såredt litt 4 timer unna hver vei. Skulle ønske de og bodde nærmereJeg syns det er godt å ha familie nærme, skulle ønske alle var så nære![]()
JaDet høres jo veldig bra ut![]()
Håper dere får det og at dere finner et sted hvor dere vil boJaSatser på vi får vite mer om boligen vi skal bruke som sikkerhet idag
så vi kan søke
![]()
Har dere det bra i dag?![]()
Som vanlig lite overskudd.
Min plan om å vise deg at selvsagt skravler jeg uten innleggskrav også, klart vi kan skravle uten premier, faller rett og slett på mangelen av overskudd :-(