Skravletråd November

Huff kjedelig. God bedring til han.
Bedre ha henne hjemme da:)

Jo, jeg trodde det.
tusen takk :)
ja :) så skal møte ei venninne idag så henne får passe på henne mens jeg er på sjekk evt :)

Ojoj! Så spennende! :o :D
Jeg og vil! :p
Hihi. Hvorfor vil du flytte? :p
vi må bare vente på at faren til gubben skal ringe han. Må vite hva huset deres ca er verd. Aner ikke hvordan vi finner det ut :p Banken hørtes ikke negativ ut til at vi skulle få lån. Har en god kausjonist og :)

Hei og hopp, lenge siden sist :-o

Jeg er igang med forberedelser til foreldresamtaler. Det braker løs neste uke.

Så da må dere vike litt dessverre. Vi er på etterskudd som det er med samtaler...

Jeg kommer sterkere tilbake ;-)
Hallo snuppa:D
Kos deg med foreldresamtalene, vi er nok her fortsatt når du kommer tilbake:P

Hihi. Hvorfor vil du flytte? :p
vi må bare vente på at faren til gubben skal ringe han. Må vite hva huset deres ca er verd. Aner ikke hvordan vi finner det ut :p Banken hørtes ikke negativ ut til at vi skulle få lån. Har en god kausjonist og :)

Fordi vi har en superliten leilighet med bare ett soverom :p kausjonist er godt å ha :) det har vi og..men her må vi vente til gubben er litt mer sikker i jobbsituasjonen :p

Da var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse :(

Høres jo flott ut:D
Kanskje lurt å holde av badekaret ja;)
Høres veldig flott ut:) Vet ikke om pappan skal overnatte da.. vi har jo en hjemme og. Har barnepass, men tror nok mannen drar hjem til han likevel. Men godt å vite at han ikke blir kasta ut fra barselavd i hvert fall! Man hører jo om så mye rart

Ja :p Gjør visst det. Gubben savner gammeljobben som slakter, og slakteriet ville mer enn gjerne ha han tilbake. Sannsynlig at han blir sjef etterhvert igjen også :) Så gav to krav før jeg sa ja til å flytte når han nevnte det.

Jobb skulle være på plass, og vi skal kjøpe. Orker ikke flytte for å leie videre. Har kausjonist på plass allerede :) Aldri sett han så rask og ordne jobb. Tok 6 timer fra vi snakka om å flytte, til jobben var i boks
Så spennende :)

Legevakten tar meg inn så enten blir det ultralyd der eller henvisning videre :)

Ja :p Gjør visst det. Gubben savner gammeljobben som slakter, og slakteriet ville mer enn gjerne ha han tilbake. Sannsynlig at han blir sjef etterhvert igjen også :) Så gav to krav før jeg sa ja til å flytte når han nevnte det.

Jobb skulle være på plass, og vi skal kjøpe. Orker ikke flytte for å leie videre. Har kausjonist på plass allerede :) Aldri sett han så rask og ordne jobb. Tok 6 timer fra vi snakka om å flytte, til jobben var i boks
Oi, såpass ja :) han er ivrig da altså :) spennende da, håper dere finner dere noe dere liker å kjøpe da :)

Back
Topp