Blir på nyåretNår skal han ha sin del?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir på nyåretNår skal han ha sin del?![]()
Ja, vet jo egentlig det. Må bevege meg mer!Det syns jeg ikke du skal bli.
Stå på, så kommer nok resultatene snart skal du se
Så kjedelig da:/Ja, ganske seint! Nei..tror han sover for lite på dagen..![]()
Ikke lett å treffe på noen som kan dette med foreldrepenger. Jeg måtte ta en telefon til dem jeg og da fikk jeg raskt svarHvorfor i alle dager skal nav være så vanskelige?:-/. Gubben gikk innom for å få hjelp til å fylle ut skjemaet til pappapermen. Nei de kunne ikke hjelpe da dette skulle gjøres elektronisk. Ikke visste de hvilke skjema han skulle fylle ut heller... 3je personen han spurte på nav visste hvilke skjema han skulle fylle ut
Så heldig du var.Åh såpass.
og jeg med mine 5t og 38min
Åhh så gøy...nyskjerrig![]()
Gubben var nede på kontoret til de for å få hjelp... men ingen så kunne hjelpe og som visste hvilke skjema han skulle haIkke lett å treffe på noen som kan dette med foreldrepenger. Jeg måtte ta en telefon til dem jeg og da fikk jeg raskt svar
Kan jo også stille spørsmål til dem på nett. Håper dere finner ut av det![]()
Husker det var få som kunne hjelpe meg når jeg var innom for å spørre om foreldrepenger også :/Gubben var nede på kontoret til de for å få hjelp... men ingen så kunne hjelpe og som visste hvilke skjema han skulle ha
Må kanskje gjør detHusker det var få som kunne hjelpe meg når jeg var innom for å spørre om foreldrepenger også :/
Derfor er det nok best å ta kontakt på nett eller telefon![]()
Jeg ville prøvd detMå kanskje gjør det![]()
53 timer, hjelpes meg...Så heldig du var.
Her tok første ca 53 timer fra vannet gikk.
Andre tok ca 18 timer fra riene startet til hun kom.
Siste teller vi ikke når det kommer til timer
Næhh tror ikke det.Da er jeg forresten tilbake igjen.
Skjedd noe spennende mens jeg sov?
Første kom med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klar til akutt KS, og han måtte gjenopplives.53 timer, hjelpes meg...
Åh hva var med siste da?
Så gøy, hva har du shoppet?Næhh tror ikke det.
Jeg har nettshoppa litt og ryddet.
Snart sove kanskje..
Første kom med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klar til akutt KS, og han måtte gjenopplives.
Frøkna endte i akutt KS etter 18 timer.
Med lille U gikk vannet en uke før planlagt KS, siden jeg ikke hadde åpning og effektive rier var det bare å vente på at operasjonsstuene åpnet og riktig anestesilege kom på jobb. Jeg er veldig vanskelig å sette spinalbedøvelse på så måtte ha en erfaren en
Kjole og joggedress til S.E.Så gøy, hva har du shoppet?
Jeg syns KS er helt jævlig i tiden etterpå, man "mister" liksom det første ukene med babyen siden man har vondt.Oi, såpass.
Hvordan har du kommet deg etter ks?
Æsj daTakkBlir visst ikke før etter 14. Så sitter nå her og venter.. :/
God dagGod morgenHva skal folket i dag?