Skravletråd November

Hvorfor i alle dager skal nav være så vanskelige?:-/. Gubben gikk innom for å få hjelp til å fylle ut skjemaet til pappapermen. Nei de kunne ikke hjelpe da dette skulle gjøres elektronisk. Ikke visste de hvilke skjema han skulle fylle ut heller... 3je personen han spurte på nav visste hvilke skjema han skulle fylle ut

Ja, ganske seint! Nei..tror han sover for lite på dagen.. :o
Så kjedelig da:/
Håper han snart får en bedre søvnrytme:)
Når legger dere han for kvelden da?

Hvorfor i alle dager skal nav være så vanskelige?:-/. Gubben gikk innom for å få hjelp til å fylle ut skjemaet til pappapermen. Nei de kunne ikke hjelpe da dette skulle gjøres elektronisk. Ikke visste de hvilke skjema han skulle fylle ut heller... 3je personen han spurte på nav visste hvilke skjema han skulle fylle ut
Ikke lett å treffe på noen som kan dette med foreldrepenger. Jeg måtte ta en telefon til dem jeg og da fikk jeg raskt svar :)
Kan jo også stille spørsmål til dem på nett. Håper dere finner ut av det:)

Åh såpass.
og jeg med mine 5t og 38min :p

Åhh så gøy...nyskjerrig:D
Så heldig du var.
Her tok første ca 53 timer fra vannet gikk.
Andre tok ca 18 timer fra riene startet til hun kom.
Siste teller vi ikke når det kommer til timer

Ikke lett å treffe på noen som kan dette med foreldrepenger. Jeg måtte ta en telefon til dem jeg og da fikk jeg raskt svar :)
Kan jo også stille spørsmål til dem på nett. Håper dere finner ut av det:)
Gubben var nede på kontoret til de for å få hjelp... men ingen så kunne hjelpe og som visste hvilke skjema han skulle ha

Gubben var nede på kontoret til de for å få hjelp... men ingen så kunne hjelpe og som visste hvilke skjema han skulle ha
Husker det var få som kunne hjelpe meg når jeg var innom for å spørre om foreldrepenger også :/
Derfor er det nok best å ta kontakt på nett eller telefon :)

53 timer, hjelpes meg...

Åh hva var med siste da?
Første kom med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klar til akutt KS, og han måtte gjenopplives.
Frøkna endte i akutt KS etter 18 timer.
Med lille U gikk vannet en uke før planlagt KS, siden jeg ikke hadde åpning og effektive rier var det bare å vente på at operasjonsstuene åpnet og riktig anestesilege kom på jobb. Jeg er veldig vanskelig å sette spinalbedøvelse på så måtte ha en erfaren en

Første kom med siste forsøk med vakuum mens de gjorde klar til akutt KS, og han måtte gjenopplives.
Frøkna endte i akutt KS etter 18 timer.
Med lille U gikk vannet en uke før planlagt KS, siden jeg ikke hadde åpning og effektive rier var det bare å vente på at operasjonsstuene åpnet og riktig anestesilege kom på jobb. Jeg er veldig vanskelig å sette spinalbedøvelse på så måtte ha en erfaren en

Oi, såpass.
Hvordan har du kommet deg etter ks?

Back
Topp