Ja, det tenker jeg nok. Da aner man jo ikke hva man går til.. men, du vet jo også at det går braTakk søte du![]()
Mye postivt med å være 1gang også merker jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tenker jeg nok. Da aner man jo ikke hva man går til.. men, du vet jo også at det går braTakk søte du![]()
Mye postivt med å være 1gang også merker jeg![]()
Lykke til I dag !♡Nei. Ikke jeg iallefall. umulig å få sove inatt. Urolig i kroppen og rastløse bein. Sykehuset klokken 7 for op. Wii, blir spennende på null søvn![]()
Hva mangler daJa, det kan jo det. Skal ut å handle det siste i helga
Greit å ha alt på plass hvis det skulle skje noe![]()
Også leopard awwww smeltDu altså
Har du handlet mye til snuppa så langt?
Må ha madrass til senga og ulldressHva mangler da?
Det er sant det altså. Var jo en grei fødsel sist.Ja, det tenker jeg nok. Da aner man jo ikke hva man går til.. men, du vet jo også at det går bra![]()
Jeg har også handlet litt, men nå har vi veldig mye. Håper jo vi får brukt litt av det minste ogsåOgså leopard awwww smelt![]()
Egentlig ikke så mye. Har mye hun kan bruke etter OJ. men litt blir det jo som du ser![]()
okeeeei. sprinkelseng?Må ha madrass til senga og ulldress
Ellers har vi alt annet i hus![]()
Ja, vi tar av den ene langsida og har den ved vår sengokeeeei. sprinkelseng?
Ja, ser t OJ godt kunne hatt enda mer unisex klær. hadde vært greit nåJeg har også handlet litt, men nå har vi veldig mye. Håper jo vi får brukt litt av det minste også![]()
Så braaJa, vi tar av den ene langsida og har den ved vår seng
Funket bra sist også![]()
Skjønner den. Hadde arvet en del smått her også i rosa og lilla. Det passet bra nåJa, ser t OJ godt kunne hatt enda mer unisex klær. hadde vært greit nåmen mye går jo uansett
Såå braSkjønner den. Hadde arvet en del smått her også i rosa og lilla. Det passet bra nå![]()
Har du han på gli eller?Mannen var morsom i går...jeg hadde ryddet spisebordet helt fint og vasket av...
Han bare prøver du vise hvor fint det vil være med ny lysekrone her nå![]()
Når skal han ha sin del?Da har gubben omsider fått kommet seg avgårde for å levere søknad om pappaperm![]()
Håper du sover søtt nåDa sover lille U igjen, og jeg går og prøver å få meg et par timer til på øret selv.
Snakkes
Svar enn så lenge er vi må se ka trappoppgangen kommer på førstHar du han på gli eller?![]()
Takk ♡ Ligger enda her å venter. Nummer 2 i køa er i op nå tror viLykke til I dag !♡
Det var i seneste laget ja:/
Sover han mye på dagen nå da?