Ja synes detOkei. Greit å ta ut ferien på slutten av året da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja synes detOkei. Greit å ta ut ferien på slutten av året da![]()
Ble noe langvarig med rier som kom og gikk. Tok 47 timer fra vannet gikk, så var temmelig sliten etterpå. Satser på at det går litt raskere denne gangenHøres i grunn greit ut syns jegHvor lang var fødsel?
Hadde dere navn klart nå btw? gullfisk hukommelse![]()
Koselig tid å ta ferien på daJa synes det. Kunne ta den midt i permisjonen også men jeg fant ut jeg like godt kunne ta den rett etter permisjonen
.
Ja får somregel ikke ta ferie i desember hos oss så når jeg for en gangs skyld kan så gjør jeg heller detKoselig tid å ta ferien på da
Jeg liker desember så godt![]()
Hva jobber du med da?Ja får somregel ikke ta ferie i desember hos oss så når jeg for en gangs skyld kan så gjør jeg heller det.
Åh såpass.Ble noe langvarig med rier som kom og gikk. Tok 47 timer fra vannet gikk, så var temmelig sliten etterpå. Satser på at det går litt raskere denne gangen
Vi er vel ganske sikker på navn nå
Har fortalt til noen i nærmeste familie nå![]()
Det var ikke mye daÅh såpass.
og jeg med mine 5t og 38min![]()
Åhh så gøy...nyskjerrig![]()
Er sykepleier;-). Så ferie i desember er luksusHva jobber du med da?![]()
Ja, det skjønner jegEr sykepleier;-). Så ferie i desember er luksus![]()
Nei, gikk unna detDet var ikke mye da
Veldig spent på alt rundt fødsel denne gangen altså
Ja, det får du bare være![]()
![]()
Kan vel gå fort denne gangen også daNei, gikk unna det![]()
Hehe ja..
Samme her, men er vel ikke fasit...Kan vel gå fort denne gangen også da
Jeg får hele tiden høre at fødsel nr 2 går mye raskere.. Greit at dere bor i nærheten av sykehuset da![]()
Nei, det finnes nok ingen fasit der. Er jo så forskjellig fra person til personSamme her, men er vel ikke fasit...
Vil i grunn ikke den skal gå fortere men![]()
På torsNei, det finnes nok ingen fasit der. Er jo så forskjellig fra person til person
Når tror du hun kommer selv da?
Så spennende daPå tors![]()
Ja om det er rett så er det nærmeSå spennende da![]()
Ja, det er det virkeligJa om det er rett så er det nærme![]()
Plutselig kan det skje saker og ting hos deg også.Ja, det er det virkelig
Her tror jeg enda det er 1 mnd igjen, men hvem vet![]()
![]()
Ja, det kan jo det. Skal ut å handle det siste i helgaPlutselig kan det skje saker og ting hos deg også.
Har du alt du trenger av utstyr?