WohoooJeg er 11 år eldre enn deg, og har blitt spurt om legg i år - for å kjøpe vin! Holdt på å daue!! Og levde helge helga på den boosten...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WohoooJeg er 11 år eldre enn deg, og har blitt spurt om legg i år - for å kjøpe vin! Holdt på å daue!! Og levde helge helga på den boosten...![]()
Nå må jeg bare finne ut hva annet som skal inn på det rommetDet har du all grunn til![]()
Joda, som vanlig egentlig...sliten, men sånn er det jo nå.Hei på du
Alt bra her! Og med deg?![]()
Er 37+5 idagÅåh, føler meg deghar du lenge igjen av svangerskapet?
Vært ganske aktiv i dag du da!Joda, greit nokSliten, men det er jo vanlig nå
Fått vasket badet + kjøkken og ryddet en hel del.
Fjernet en del mammaklær etc etc.
Mannen er innom jobben en tur nå.
OJ. ser på barnetv
Hva trener du?
Det er noe skikkelig dritt, for å si det rett ut. Trodde jeg skulle bli helt fullstendig gæren i går. Idag har jeg heldigvis fått til å sove litt på formiddagen så har følt meg litt bedreSå slitsomtaldri vært plaget av det jeg..
Håper det roet seg![]()
Ojoj. Da er mållinjen rett rundt hjørnetEr 37+5 idagÅh ja vet du i går trodde jeg at jeg skulle bli helt kokko! Måtte bare syte litt
![]()
Men da er det uansett ikke mange uker igjen!! Hvordan fødte du i forhold til termin sist?Er 37+5 idagÅh ja vet du i går trodde jeg at jeg skulle bli helt kokko! Måtte bare syte litt
![]()
Hehe, ja satser på det. Dagene går gjerne fort. Men kveldene og nettene føles som en evighet!Forstår frustrasjonen![]()
Håper de neste 2 uker og 5 dagene går kjempe fort![]()
Godt for kropp og sjelHi hi, ja det må du gjerne bli! Gleder maks, og har fortjent det! Begge helgene kommer til å bli supre - bare vet det![]()
Du finner nok masse fintNå må jeg bare finne ut hva annet som skal inn på det rommet![]()
Så effektiv du er daJoda, som vanlig egentlig...sliten, men sånn er det jo nå.
Slappet av mens gutta var ute for lek før i dag.
Vært i middagsbesøk.
Vasket bad+kjøkken.
Ryddet i en del klær.
Barnetv tid for OJ her nå. Mannen stakk på jobb en tur.
Yes har det...og det merkes på kroppenVært ganske aktiv i dag du da!
Trener mest løping jeg, og idag ble det uteløping i dagslys! Sjeldent med det nå fremover.
Hehe var det da. merker det på kroppen nå...men men. er ikke farlig om snuppa kommer så. Ikke prematur lenger...men bør jo være våken i fødselSå effektiv du er da
Ikke slit deg ut!
Men det var vel koseligHar ikke fått vært her i dag, jeg.
Vi fikk brått besøk![]()
Veldig koselig.Men det var vel koselig?
Er det brukt du tenker på?Blir så paff over hva enkelte selger klær for...hjelpes
Bra du har fått deg litt søvnDet er noe skikkelig dritt, for å si det rett ut. Trodde jeg skulle bli helt fullstendig gæren i går. Idag har jeg heldigvis fått til å sove litt på formiddagen så har følt meg litt bedre![]()