Skravletråd November

Kribling i kroppen. Får ikke sove. Blir helt kokko av dette snart:( Vært plaga siden begynnelsen av 2 . trimester og er så drit lei!!
Ååh, føler meg deg :( har du lenge igjen av svangerskapet?

Jeg kommer til å være borte en, to, tre uker nå :) vi vil kose oss med graviditeten bare oss ❤️❤️ Gjorde det med lille N og :) kommer innom av og til, men til da så får det skravle på som bare det ;) snakkes da søteste jentene :) ❤️
Kos dere sammen ;)

Da er jeg og mini hjemme igjen etter å ha sett gubben på nm:-). Han gjorde det ikke så bra idag men han hadde ikke så store forventinger heller i øvelsen han deltok i, idag

Når man er så sinnsykt verpesyk. Å det bare ikke passer på noen måte å bli gravid nå!! Skjønner heller ikke at det går å bli verpsjuk med en liten på 10 mnd i hus. Som er høyt å lavt?! :P skjønner det ikke selv!
Haha.
Jeg pakka bort de minste klærne til snuppa igår. Str 50 klærne. Plutselig fikk jeg brått lyst på en ny.. og mi er bare 4mnd :O haha ;)

Da er jeg og mini hjemme igjen etter å ha sett gubben på nm:-). Han gjorde det ikke så bra idag men han hadde ikke så store forventinger heller i øvelsen han deltok i, idag

Så kos :) har han flere øvelser å delta i?

Det spørs om vi er i bil, ute med vogn eller inne.. Til nå har han sovet 1 time idag bare.. Og han stod opp halv8 :p
Ah. Her er snuppa på 2 hvil idag siden kl 8. :) akkuratt sovna. Har sovet 1 1/2 time hittil idag :) vi lar henne ikke sove mer enn 3 timer sammenhengende på dagen, ellers er natta ødelagt :p

Ah. Her er snuppa på 2 hvil idag siden kl 8. :) akkuratt sovna. Har sovet 1 1/2 time hittil idag :) vi lar henne ikke sove mer enn 3 timer sammenhengende på dagen, ellers er natta ødelagt :p

Så bra :) 3 timer sover han aldri på dagen :p er nok max 2 i strekk.. Men virker nesten som det er for lite søvn som er problemet, så han blir overtrøtt :o for trøtt, DET er han :p

Så bra :) 3 timer sover han aldri på dagen :p er nok max 2 i strekk.. Men virker nesten som det er for lite søvn som er problemet, så han blir overtrøtt :o for trøtt, DET er han :p

Kanskje det er det ja :O finner han bare ikke roen på kvelden eller?
Vi har vært nødt til å legge henne på lyst rom når det er natta. Ellers sovner hun ikke og det ender i hylskrik. Når hun er helt sovnet, lister vi oss inn å skrur av lyset :)

Back
Topp