Var vel endel på fredag og halve lørdagHei! Har det vært mye skravling her i helgen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel endel på fredag og halve lørdagHei! Har det vært mye skravling her i helgen ?
Ååh, føler meg degKribling i kroppen. Får ikke sove. Blir helt kokko av dette snartVært plaga siden begynnelsen av 2 . trimester og er så drit lei!!
Kos dere sammenJeg kommer til å være borte en, to, tre uker nåvi vil kose oss med graviditeten bare oss
Gjorde det med lille N og
kommer innom av og til, men til da så får det skravle på som bare det
snakkes da søteste jentene
![]()
![]()
Ble det en sen natt på han?Sooooov unge, soooooov!!! Hmpf...![]()
Huff...det var sent?!Jepp...sovna kl1![]()
Haha.Når man er så sinnsykt verpesyk. Å det bare ikke passer på noen måte å bli gravid nå!! Skjønner heller ikke at det går å bli verpsjuk med en liten på 10 mnd i hus. Som er høyt å lavt?!skjønner det ikke selv!
Krysser fingre for at det snurOff ja både jeg og gubben var ganske slitne i morges. Håper på en mye bedre natt i natt da vi har hatt noen slike netter på rad nå
Skal han delta i flere øvelser?Da er jeg og mini hjemme igjen etter å ha sett gubben på nm. Han gjorde det ikke så bra idag men han hadde ikke så store forventinger heller i øvelsen han deltok i, idag
HeiheiHei! Har det vært mye skravling her i helgen ?
Da er jeg og mini hjemme igjen etter å ha sett gubben på nm. Han gjorde det ikke så bra idag men han hadde ikke så store forventinger heller i øvelsen han deltok i, idag
Ja, og det er det jeg er! Skal ha to helger borte selv de neste ukene, og jeg gleder meg!!Oi!!da hadde jeg blitt ganske matt!!
Ble det en sen natt på han?![]()
Satt oppe til 1 inatt for å sy de ferdigeSå herlige![]()
NatteranglerJa, som vanlig.. Må prøve å styre dagsovinga litt mer tror jeg![]()
Natterangler
hvor lenge sover han om gangen på dagen da?
Ah. Her er snuppa på 2 hvil idag siden kl 8.Det spørs om vi er i bil, ute med vogn eller inne.. Til nå har han sovet 1 time idag bare.. Og han stod opp halv8![]()
Ah. Her er snuppa på 2 hvil idag siden kl 8.akkuratt sovna. Har sovet 1 1/2 time hittil idag
vi lar henne ikke sove mer enn 3 timer sammenhengende på dagen, ellers er natta ødelagt
![]()
Så bra3 timer sover han aldri på dagen
er nok max 2 i strekk.. Men virker nesten som det er for lite søvn som er problemet, så han blir overtrøtt
for trøtt, DET er han
![]()