HahaTatt meg en lang dusj her...tar på å shave legga og under armene, hårkur...hele kroppen med lotion...sliten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaTatt meg en lang dusj her...tar på å shave legga og under armene, hårkur...hele kroppen med lotion...sliten![]()
Æsj da!!Tuppa ble lurt av søskenbarnet på 5 til å spise kattemat i dag, det kom i retur, med mye mer for å si det sånn.
Så slitsomtKribling i kroppen. Får ikke sove. Blir helt kokko av dette snartVært plaga siden begynnelsen av 2 . trimester og er så drit lei!!
Det var det ikke, men det gikk fint, ingen varige ménÆsj da!!det var ikke snilt!!
Kos deg med familien din!Jeg kommer til å være borte en, to, tre uker nåvi vil kose oss med graviditeten bare oss
Gjorde det med lille N og
kommer innom av og til, men til da så får det skravle på som bare det
snakkes da søteste jentene
![]()
![]()
Huff da!Sooooov unge, soooooov!!! Hmpf...![]()
God dagGod morgen. Her våknet mini av en forferdelig hoste i 12 tiden i natt. Når den omsider var gitt seg og vi kunne sove videre nei da skulle han jo selvsagt ikke sove. Så 03.15 la jeg han i egen seng og jeg fikk noen timer til med søvn. Og kl 6 var det på an igjen
.
God dag snuppaGod morgen jenter
Haha, slikt skjønner ikke jeg hellerNår man er så sinnsykt verpesyk. Å det bare ikke passer på noen måte å bli gravid nå!! Skjønner heller ikke at det går å bli verpsjuk med en liten på 10 mnd i hus. Som er høyt å lavt?!skjønner det ikke selv!
God dag søte duGod morgen alle sammenher slumret jeg litt med nrk super på morgenen
Nå har pappa fått kaffe på sengen, og presang![]()
Flink og effektiv du erHer er kjøkkenet ryddet og vasket, og jeg har begynt å lage grove frokostmuffins
Har bare en liten amme pause får jeg fortsetter med dem
HahaNår man er så sinnsykt verpesyk. Å det bare ikke passer på noen måte å bli gravid nå!! Skjønner heller ikke at det går å bli verpsjuk med en liten på 10 mnd i hus. Som er høyt å lavt?!skjønner det ikke selv!
TakkØnsker han lykke til![]()
God dagGod morgen godt folk![]()
Bra det daDet var det ikke, men det gikk fint, ingen varige mén![]()
Haha. Konfirmant var å ta litt i jaHan sa faktisk først at jeg så ut som en konfirmantmen rettet seg til ca 20
jeg blir 27 neste uke ..
Skikkelig nattrangler jo
Håper han sovnet til slutt![]()
Off ja både jeg og gubben var ganske slitne i morges. Håper på en mye bedre natt i natt da vi har hatt noen slike netter på rad nåGod dag
Høres ut som en tung natt![]()