Skravletråd November

Det er sant.
Men sånn som dyre kjoler går jo fint an å bruke som gensere etterpå.
Og bukser kan man bruke som shorts hvis midjen fortsatt passer.
Har 2 stk RL. som OJ. bruker enda, men nå som shorts og med strømpebukse:D
Frøkna har mange topper som startet livet sitt som kjoler hun :)

7260aa63ef26be4e4904b889d3459bfb

Igang med sying av gardiner til barnerommet :)

Dette er femte helga siden starten av september at jeg er alene med ungene...
En helg er ikke klagerett ass...:p;)

Mannen kommenterte i dag min manglende evne til å gjennomføre slikt. Noen vi kjenner er nemlig i england på fotballtur. Ungene satt igjen hos besteforeldrene. "Hmm, kan man sette igjen deg og ungene hos besteforeldre?" sier han. Jeg kan da vel passe dem selv, sier jeg, du trenger ikke barnevakt da!

Og det tror du at du er i stand til? Uten at jeg får en himla oppryddingsjobb etterpå?

Det har seg jo slik at oppvask, ta av bordet, det meste egentlig i forbindelse med klesvask også, der gjør jeg dog en viss innsats selv enda, det er det jo han som gjør....

Tatt meg en lang dusj her...tar på å shave legga og under armene, hårkur...hele kroppen med lotion...sliten:P

Gubben sendt til kompis. Og jeg står hjemme å legger opp til å sy gardiner :p Flott lørdag :)

Åh, det hørtes ut som en fin pakke :) sånn kunne jeg tenkt meg :p får noen ekstra på sykehuset grunnet kronisk sykdom etterhvert håper jeg. :)
Får håpe det :) han er er overlege på ahus og jeg liker ikke selve sykehuset så glad han har slike tilbud :) skal prate om medisiner senere og :)

Back
Topp