Skravletråd November

God morgen :-). Her våknet mini av en forferdelig hoste i 12 tiden i natt. Når den omsider var gitt seg og vi kunne sove videre nei da skulle han jo selvsagt ikke sove. Så 03.15 la jeg han i egen seng og jeg fikk noen timer til med søvn. Og kl 6 var det på an igjen:-).

God morgen jenter

God morgen :-). Her våknet mini av en forferdelig hoste i 12 tiden i natt. Når den omsider var gitt seg og vi kunne sove videre nei da skulle han jo selvsagt ikke sove. Så 03.15 la jeg han i egen seng og jeg fikk noen timer til med søvn. Og kl 6 var det på an igjen:-).
For en slitsom natt!
Håper på en god hvil ila dagen da.

Nei, er det som er frustrerende. Føler jeg har prøvd absolutt alt. En lang varm dusj er det som har lindra det mest til nå, men ikke alltid det har hjulpet. Og noen ganger hjelper det i sånn en time, så kommer det snikende tilbake. I går greide jeg å sovne kl halv fire. Håper ikke det drøyer så lenge idag. Mest lyst å bare grine! Pjuh, 2 uker og 5 dager igjen til termin da:P
Forstår frustrasjonen :(
Håper de neste 2 uker og 5 dagene går kjempe fort :)

Håper du går tatt deg en hvil ila dagen da :)

God morgen alle sammen :) her slumret jeg litt med nrk super på morgenen :p
Nå har pappa fått kaffe på sengen, og presang :)

Når man er så sinnsykt verpesyk. Å det bare ikke passer på noen måte å bli gravid nå!! Skjønner heller ikke at det går å bli verpsjuk med en liten på 10 mnd i hus. Som er høyt å lavt?! :P skjønner det ikke selv!

Back
Topp