Skravletråd November

205b46008f87d304acac36e5be002195

Første, hjemmesydde gardiner ferdig ;) Må si jeg gleder meg til frøkna flytter inn hit ;)
Så herlige de ble:D

Det har du virkelig fortjent!!:D
Hvor skal du?
Hotell begge helger! Første helg innenlands med kombi opplegg og kos. Andre helgen bare kos på dametur i utlandet!!

Kan prøve :) nå har jeg testa å legge han i vogna på dagen(inne i gangen) Både igår og idag.. Og han sovner raskere der, men får liksom ikke den der dype søvnen.
Får bare prøve ivei :p
Får bare prøve alt som prøves kan. Noe må gå ;)

Har hun brukt 50 til nå? :o
Hehe. Neida, det hadde vært rart :p de har bare vært kastet øverst i skapet etterhvert som de var for små. Så nå tok jeg og pakka de ordentlig vekk. :p litt mer sortert.
Hun brukte str. 50 i 6/7 uker. :)
Nå er vi fullt over på 68 :)

Ja, hehe :p men det var godt å høre uansett :p jeg tror kanskje jeg ser ganske ung ut da, blir ofte spurt om legg når jeg kjøper vin :))
Hihi. Ser den ;) Er bare 24 selv og synes det er litt gøy å bli spurt om legg ;)

Hei på dere jenter!!:D Står til:)?
Hei på deg! Står til med deg da?
Jeg har både fått sosialisert og trent i dag, så nå er jeg klar for en kveld i sofaen med mannen:D
Etter ungene er lagt, såklart...

Hihi. Ser den ;) Er bare 24 selv og synes det er litt gøy å bli spurt om legg ;)
Jeg er 11 år eldre enn deg, og har blitt spurt om legg i år - for å kjøpe vin! Holdt på å daue!! Og levde helge helga på den boosten...:D

Hei på deg! Står til med deg da?
Jeg har både fått sosialisert og trent i dag, så nå er jeg klar for en kveld i sofaen med mannen:D
Etter ungene er lagt, såklart...
Joda, greit nok:) Sliten, men det er jo vanlig nå:P

Fått vasket badet + kjøkken og ryddet en hel del.
Fjernet en del mammaklær etc etc.
Mannen er innom jobben en tur nå.
OJ. ser på barnetv:)
Hva trener du:)?

Back
Topp