Så herlige de ble![]()
Første, hjemmesydde gardiner ferdigMå si jeg gleder meg til frøkna flytter inn hit
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlige de ble![]()
Første, hjemmesydde gardiner ferdigMå si jeg gleder meg til frøkna flytter inn hit
![]()
Hotell begge helger! Første helg innenlands med kombi opplegg og kos. Andre helgen bare kos på dametur i utlandet!!Det har du virkelig fortjent!!
Hvor skal du?
Så artig daJa. Han er så fornøyd nå når elevene hans gjør det ganske bra
![]()
Guri, nå ble jeg misunnelig!!Hotell begge helger! Første helg innenlands med kombi opplegg og kos. Andre helgen bare kos på dametur i utlandet!!
Er nok ikke sikkert detHahahun lar seg nok ikke lure en gang til
![]()
Tusen takkSå flink du er!!![]()
Får bare prøve alt som prøves kan. Noe må gåKan prøvenå har jeg testa å legge han i vogna på dagen(inne i gangen) Både igår og idag.. Og han sovner raskere der, men får liksom ikke den der dype søvnen.
Får bare prøve ivei![]()
Hehe. Neida, det hadde vært rartHar hun brukt 50 til nå?![]()
Hihi. Ser denJa, hehemen det var godt å høre uansett
jeg tror kanskje jeg ser ganske ung ut da, blir ofte spurt om legg når jeg kjøper vin
)
Hi hi, ja det må du gjerne bli! Gleder maks, og har fortjent det! Begge helgene kommer til å bli supre - bare vet detGuri, nå ble jeg misunnelig!!![]()
Hei på deg! Står til med deg da?Hei på dere jenter!!Står til
?
Jeg er 11 år eldre enn deg, og har blitt spurt om legg i år - for å kjøpe vin! Holdt på å daue!! Og levde helge helga på den boosten...Hihi. Ser denEr bare 24 selv og synes det er litt gøy å bli spurt om legg
![]()
Takk, men kos vil jeg ikke kalle detHeiKos dere med bading
![]()
Hei på duHei på dere jenter!!Står til
?
Det har du all grunn tilTakkmå si jeg ble fornøyd altså
![]()
Joda, greit nokHei på deg! Står til med deg da?
Jeg har både fått sosialisert og trent i dag, så nå er jeg klar for en kveld i sofaen med mannen
Etter ungene er lagt, såklart...