Skal se om jeg får tatt et bilde etterpåNå er jeg i strykinga. De skal opp idagåh, nå ble jeg nyskjerrig! Har lyst å lage uglerom
trenger litt inspirasjon
![]()
Ikke heeelt gjennomført ennå, mangler som sagt gardiner og teppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal se om jeg får tatt et bilde etterpåNå er jeg i strykinga. De skal opp idagåh, nå ble jeg nyskjerrig! Har lyst å lage uglerom
trenger litt inspirasjon
![]()
Det gjorde dereVirkelig godtsyns vi fortjente det alle sammen
![]()
Hehe, hadde garantert jeg også gjortJeg innrømmer at jeg lo litt etter det hele var overstått![]()
Verd et forsøk? hun sovner relativt uproblematisk på dagtid når lyset er på. Ligger å ser på veggen på ole brum pynten og prater litt. Så sovner hunble bedre på kveldtid når lyset var på
![]()
Hehe...var nettopp det du sa de 3 første månedeneat han sikkert ville ta det igjen!
Gikk ikke så bra idag. Men det gjorde han regning med ogsåOg hva ble resultatet?![]()
Gikk ikke så bra. Men gjorde regning med det selv også;-)Hvordan gikk de øvelsene da?![]()
Hun selv var bare passe snurt på søskenbarnetHehe, hadde garantert jeg også gjort![]()
Det går helt fint an å bli.
Skal dere ha en til etterhvert?
Haha.
Jeg pakka bort de minste klærne til snuppa igår. Str 50 klærne. Plutselig fikk jeg brått lyst på en ny.. og mi er bare 4mnd :O haha![]()
Uuh, gleder meg til å seSkal se om jeg får tatt et bilde etterpå
Ikke heeelt gjennomført ennå, mangler som sagt gardiner og teppe![]()
Ååh, så koselig med en sånn kalenderJa tror følelsen kom snikende ca på den tiden da jeg pakka vekk baby klær. Å nå har vi laga kalender med bilder fra det siste året. Ble litt mimring da![]()
Jaja. Bedre lykke neste gangGikk ikke så bra. Men gjorde regning med det selv også;-)
Så flink du er!!![]()
Første, hjemmesydde gardiner ferdigMå si jeg gleder meg til frøkna flytter inn hit
![]()
Bra han ikke er veldig skuffet daGikk ikke så bra idag. Men det gjorde han regning med også
JaBra han ikke er veldig skuffet da![]()
Min er 3mndhar alltid lagt han med lyset av, men med døra åpen og et lite lys på ei hylle
![]()
HahaHun selv var bare passe snurt på søskenbarnet![]()
Jaja, ingen høye forventninger nåUuh, gleder meg til å se![]()