Skravletråd November

Nå er jeg i strykinga. De skal opp idag ;) åh, nå ble jeg nyskjerrig! Har lyst å lage uglerom :p trenger litt inspirasjon ;)
Skal se om jeg får tatt et bilde etterpå:D
Ikke heeelt gjennomført ennå, mangler som sagt gardiner og teppe:)

Verd et forsøk? hun sovner relativt uproblematisk på dagtid når lyset er på. Ligger å ser på veggen på ole brum pynten og prater litt. Så sovner hun :) ble bedre på kveldtid når lyset var på :)

Kan prøve :) nå har jeg testa å legge han i vogna på dagen(inne i gangen) Både igår og idag.. Og han sovner raskere der, men får liksom ikke den der dype søvnen.
Får bare prøve ivei :p

Haha.
Jeg pakka bort de minste klærne til snuppa igår. Str 50 klærne. Plutselig fikk jeg brått lyst på en ny.. og mi er bare 4mnd :O haha ;)

Ja tror følelsen kom snikende ca på den tiden da jeg pakka vekk baby klær. Å nå har vi laga kalender med bilder fra det siste året. Ble litt mimring da ❤️

205b46008f87d304acac36e5be002195

Første, hjemmesydde gardiner ferdig ;) Må si jeg gleder meg til frøkna flytter inn hit ;)

Ja tror følelsen kom snikende ca på den tiden da jeg pakka vekk baby klær. Å nå har vi laga kalender med bilder fra det siste året. Ble litt mimring da ❤️
Ååh, så koselig med en sånn kalender :D Ja den mimringa har sikkert skapt noen babyer med tiden :p

Back
Topp