Skravletråd November

Kanskje det er det ja :O finner han bare ikke roen på kvelden eller?
Vi har vært nødt til å legge henne på lyst rom når det er natta. Ellers sovner hun ikke og det ender i hylskrik. Når hun er helt sovnet, lister vi oss inn å skrur av lyset :)

Nei, virker ikke som han finner helt roen nei. Han kan sovne, og sove i 10-30min så våkner han igjen :p
Må somregel ammes i søvn..
Hm..kunne jo ha testa med lyset :p

Flink du er!:D
Min minste har uglerom! Men mangler gardinene da;)
Nå er jeg i strykinga. De skal opp idag ;) åh, nå ble jeg nyskjerrig! Har lyst å lage uglerom :p trenger litt inspirasjon ;)

Nei, virker ikke som han finner helt roen nei. Han kan sovne, og sove i 10-30min så våkner han igjen :p
Verd et forsøk? hun sovner relativt uproblematisk på dagtid når lyset er på. Ligger å ser på veggen på ole brum pynten og prater litt. Så sovner hun :) ble bedre på kveldtid når lyset var på :)

Her sovner hun heller ikke i helt mørkt rom. Har på et lite lys mellom sengene våre. Har ikke lest hele tråden, og vet ikke hvor gammel din er, men kanskje de føler seg alene med lyset på? Jeg vet ikke. Mange barn som sover med døra på gløtt ganske så lenge, fordi de liker lydene i huset.

Da er jeg og mini hjemme igjen etter å ha sett gubben på nm:-). Han gjorde det ikke så bra idag men han hadde ikke så store forventinger heller i øvelsen han deltok i, idag
Det var domt da.. men det er gøy å delta da :)

Her sovner hun heller ikke i helt mørkt rom. Har på et lite lys mellom sengene våre. Har ikke lest hele tråden, og vet ikke hvor gammel din er, men kanskje de føler seg alene med lyset på? Jeg vet ikke. Mange barn som sover med døra på gløtt ganske så lenge, fordi de liker lydene i huset.

Min er 3mnd :) har alltid lagt han med lyset av, men med døra åpen og et lite lys på ei hylle :)

Back
Topp