Ja håper virkelig detKrysser fingre for at det snur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper virkelig detKrysser fingre for at det snur![]()
Det har du virkelig fortjent!!Ja, og det er det jeg er! Skal ha to helger borte selv de neste ukene, og jeg gleder meg!!![]()
Det var jo tidlig?!Mhm..han har blitt natterangler![]()
Nei nå er han ferdigSkal han delta i flere øvelser?![]()
Kanskje det er det ja :O finner han bare ikke roen på kvelden eller?
Vi har vært nødt til å legge henne på lyst rom når det er natta. Ellers sovner hun ikke og det ender i hylskrik. Når hun er helt sovnet, lister vi oss inn å skrur av lyset![]()
Flink du er!Satt oppe til 1 inatt for å sy de ferdige![]()
Nei nå er han ferdigSå koshar han flere øvelser å delta i?
Og hva ble resultatet?Nei nå er han ferdig. Skulle delta i sparring og mønster
![]()
Det var jo tidlig?!![]()
Hvordan gikk de øvelsene da?Nei nå er han ferdig. Deltok i sparring og mønster
. Skal være coach for elevene sine resten av dagen
![]()
Nå er jeg i strykinga. De skal opp idagFlink du er!
Min minste har uglerom! Men mangler gardinene da![]()
Verd et forsøk? hun sovner relativt uproblematisk på dagtid når lyset er på. Ligger å ser på veggen på ole brum pynten og prater litt. Så sovner hunNei, virker ikke som han finner helt roen nei. Han kan sovne, og sove i 10-30min så våkner han igjen
Må somregel ammes i søvn..
Hm..kunne jo ha testa med lyset![]()
Virkelig godtGod dag søte du
Deilig sløv start på dagen!
Jeg innrømmer at jeg lo litt etter det hele var overståttBra det da![]()
Nei, virker ikke som han finner helt roen nei. Han kan sovne, og sove i 10-30min så våkner han igjen
Må somregel ammes i søvn..
Hm..kunne jo ha testa med lyset![]()
Ja, heheHaha. Konfirmant var å ta litt i ja![]()
Det var domt da.. men det er gøy å delta daDa er jeg og mini hjemme igjen etter å ha sett gubben på nm. Han gjorde det ikke så bra idag men han hadde ikke så store forventinger heller i øvelsen han deltok i, idag
Har hun brukt 50 til nå?Haha.
Jeg pakka bort de minste klærne til snuppa igår. Str 50 klærne. Plutselig fikk jeg brått lyst på en ny.. og mi er bare 4mnd :O haha![]()
Hehe...var nettopp det du sa de 3 første månedeneJa
Han tar igjen for de 3 uproblematiske første månedene sine nå tenker jeg![]()
Her sovner hun heller ikke i helt mørkt rom. Har på et lite lys mellom sengene våre. Har ikke lest hele tråden, og vet ikke hvor gammel din er, men kanskje de føler seg alene med lyset på? Jeg vet ikke. Mange barn som sover med døra på gløtt ganske så lenge, fordi de liker lydene i huset.