Kommer storken til oss?

Shit, det hadde klikket for meg om noen hadde tatt på magen på den måten! Makan...

Hoho, artig det der!
Men hun gleder seg sikkert sammen med dere da :-)
Joda, hun gleder seg, men assa...hallooo!!:)) Hadde jeg hatt skikkelig struttende mage og sånn hadde det vært noe annet. Det er ingenting annet enn bilringen min, og en stor middag:)) Den bilringen er ikke ny heller. Hehehe

Shit, det hadde klikket for meg om noen hadde tatt på magen på den måten! Makan...
Jeg ble ganske irritert, men prøvde å le det bort og si at det ikke kom til å bli noe babykul på mange uker og at dette bare var min mage og bare flesk.

Husker svigermor gjorde det samme med meg fra tidlig i graviditeten.. Herregud så irritert jeg ble!! God bedring med forkjølelsen, håper astmaen ikke tuller. Lille har det nok supert i magehulen din:-)

Husker svigermor gjorde det samme med meg fra tidlig i graviditeten.. Herregud så irritert jeg ble!! God bedring med forkjølelsen, håper astmaen ikke tuller. Lille har det nok supert i magehulen din:-)
Mannen min hadde visst sagt ifra til henne på vei hjem, og da hadde hun blitt litt flau...hehe:) Hun sa at hun hadde blitt stor allerede i uke 7, men det var jo med nummer 2 og da kommer jo livmora opp mye tidligere. Tror ikke hun kommer til å ta på meg igjen nå...:))

Hahaha, erre mulig :)) Godt hun ble satt litt på plass :P God bedring, håper ikke formen blir altfor dårlig!

Hahaha, erre mulig :)) Godt hun ble satt litt på plass :P God bedring, håper ikke formen blir altfor dårlig!
Takk :) Ble litt bedre med noen timer på øyet:) Sovnet med et tjukt teppe over meg og tror jeg har svettet ut en del bakterier:))

Æææh...Hver gang det nærmer seg ultralyd så gruer jeg meg så inmari! Altså...jeg gleder meg jo til å se, men gruer meg til å kanskje få dårlige nyheter. Herreguuud, jeg gleder meg så til jeg har kommet lengeeeer! Jeg er ikke bygd for denne type spenning. Klarer ikke å tenke på annet enn å få denne lille bylten i armene mine. :) :)

Skjønner det :( Det surrer mange tanker! Men nå har du jo kommet så langt at sannsynligheten for at alt går bra fremover er veldig stor :D

Skjønner det :( Det surrer mange tanker! Men nå har du jo kommet så langt at sannsynligheten for at alt går bra fremover er veldig stor :D
Ja:) Jeg prøver å tenke på at sannsynligheten er stor for at alt går bra, men den hjernen min driver og ødelegger for meg hele tiden. Hehe:D Nå skal jeg bare nyte helgen og kose meg med nedtelling til tirsdag! 12 uker på mandag! Om 2 uker kan vi vite kjønn, og gå ut med nyheten:)

Kjøpte meg doppler i dag. Er så svaaaak:D Men som forventet så fant jeg bare min egen. Har jo ikke peiling på hvor jeg skal lete engang:D Men min egen puls på sidene av bekkenet er i hvertfall sterk og fin!!:)) 11+4 i dag.

Ooooh!!! Jeg fant den!!! ❤❤❤❤

Så herlig!!! ❤️
Skulle ønske det var et lite vindu i magen så man kunne se inn og sjekke status på den lille når man vil. Men doppler er en god nr to da :D

Så herlig!!! ❤️
Skulle ønske det var et lite vindu i magen så man kunne se inn og sjekke status på den lille når man vil. Men doppler er en god nr to da :D
Den tanken har jeg hatt mange ganger også. Man vil jo helst se hele tiden, men ja, en doppler er en god nummer 2 om man ikke har eget ultralyd apparat tilgjengelig, eller om man ikke orker å vente så lenge på menneskelig evolusjon :))

Den tanken har jeg hatt mange ganger også. Man vil jo helst se hele tiden, men ja, en doppler er en god nummer 2 om man ikke har eget ultralyd apparat tilgjengelig, eller om man ikke orker å vente så lenge på menneskelig evolusjon :))

Jeg så en ku en gang som de hadde laget en luke i magen på, så de kunne sjekke hvordan det stod til der inne. Blir jeg gravid, så skal jeg melde meg frivillig til å prøve det på mennesker også:D

Jeg så en ku en gang som de hadde laget en luke i magen på, så de kunne sjekke hvordan det stod til der inne. Blir jeg gravid, så skal jeg melde meg frivillig til å prøve det på mennesker også:D
Hææææ??? Er dette noe du har drømt, eller har du sett en levende ku med luke i magen? Det er jo bare helt sykt...jeg vet ikke helt hva jeg skal si...hehe

Back
Topp