Skravletråd November

10589

Jada, vi får se:) ammingen med OJ gikk nesten for bra, om det er mulig:P

Ikke billig. Men fin var den :)
Sågodt sistemann gikk supert. Jeg krysser fingrene for at det går like bra denne gangen :)

Jeg er veldig flink til å shoppe til ungene og hjemmet ikke til meg selv.
De siste månedene har det gått mye til vinterdresser, vinterstøvler, ull og superundertøy til ungene...
Itillegg var det også endel til dåpen.

Det siste jeg kjøpte til meg selv var noe så kjedelig som et par Diesel bukser...
Altså, dersom man ser bort fra bilen vi kjøpte i går da :rolleyes:

Ohh ka bil? Gratiss:):)

Elsker diesel...mitt favorittmerke på jeans:D

Ja vil vil ha:D

løiten lys;)
Det skjønner jeg godt :)
Ser etter ny lampe til stua her også, men vet ikke helt hvordan vi vil ha enda. Finnes så mye fint :)
Gleder meg sånn til å finne frem julepynten jeg:)
Kjøpte ny adventsstjerne forrige uke:)

[QUOTE="Synnøve:), post: 20138427, member: 85755"!]

Okei, spennende. Hvor er huset hen? Hvor stort? Vårt er fra 1933

Det er rundt 200 kvadrat. Har ei helt nyoppusset leilighet i kjelleren, den sto ferdig for 2 år siden. Det er utenfor trondheim:)[/QUOTE]
Okei stilig:):)
Får en del i leieinntekt der da?

Jepp. :) samme her. Holder på å strikke de siste julegavene her. Men ble fri for rødfargen :O typisk.. så må vente til jeg får tak i mer før jeg kan fortsatte på den ene genseren.

Jeg vil være hos mine siden det er første jul til dattera mi. Og hun er kjent hos de. Og jeg er avslappa der. Men er egentlig svigers sin "tur" å ha oss. Men samboer må nok jobbe t.o.m 23/12 og så tilbake 3 juledag. Det stresset med kjøring sent på lillejulaften i 4 timer med jenta orker jeg ikke. Så da drar jeg sikkert tidligere og er hos mine foreldre. men vet ikke om svigers "tåler" det.
Kjedelig å gå tom for garn:/
Må du bestille nytt på nett?
Skjønner den. Her feiret vi jul med mine foreldre første året, men nå fremover blir det jul hos oss. Så får vi invitere min familie og svigerfamilien annethvert år:)
Pleier å tilbringe en del av mellomjula på hytta da:)

Det skjønner jeg godt :)
Ser etter ny lampe til stua her også, men vet ikke helt hvordan vi vil ha enda. Finnes så mye fint :)
Gleder meg sånn til å finne frem julepynten jeg:)
Kjøpte ny adventsstjerne forrige uke:)
Ja gleder meg enomt til det selv:D:D

Okei. kor stor er den d:) ? Ny?

Den er vel 65 kvm ink gangen, i et gammelt trehus. Koselig liten leilighet om man bare ser bort ifra mindre pene belegg på bad og kjøkken :P badet er knøtt lite og ikke av nyere dato men det funker så er helt greit og kjøkkenet er litt snodig pga dør ut til gangen også Hehe men jeg elsker stua mi selv om den er liten :P kunne benyttet sjansen til å flytte ned når de under flytta om jeg ville. Det er større plass der men liker meg godt her Hehe

Aaah. Skjønner den :) treningen tar vel endel av tiden og ellers. Har du noen fritidssysler da?:)
Ja går mye tid vekk til treningen der:-). Nja prøver å trene litt på treningssenter innimellom treningen til gubben. Men går ikke fast på noe slik han gjør. Ellers liker jeg godt å strikke:-)

Den er vel 65 kvm ink gangen, i et gammelt trehus. Koselig liten leilighet om man bare ser bort ifra mindre pene belegg på bad og kjøkken :p badet er knøtt lite og ikke av nyere dato men det funker så er helt greit og kjøkkenet er litt snodig pga dør ut til gangen også Hehe men jeg elsker stua mi selv om den er liten :p kunne benyttet sjansen til å flytte ned når de under flytta om jeg ville. Det er større plass der men liker meg godt her Hehe
Men sikkert trivelig da:):)

Back
Topp