Det skal nok gåEr litt over 100 innlegg til topp 10 for meg så det burde jeg kunne klare å ta igjen etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal nok gåEr litt over 100 innlegg til topp 10 for meg så det burde jeg kunne klare å ta igjen etterhvert
10589Den var mektig stilig da. Hva kostet den?
Jada, vi får seHehe. Må ha troen vet duAmmingen her gikk aldri, men jeg har troa på at neste skal gå
![]()
Okei. kor stor er den dJeg betaler 7500 i mnd, var griseheldig når jeg fant den for de andre i skolekretsen med 2 soverom er mye dyrere denne er jo billigere enn mange av de med et soverom så Hehe
10589
Jada, vi får seammingen med OJ gikk nesten for bra, om det er mulig
![]()
Jeg er veldig flink til å shoppe til ungene og hjemmet ikke til meg selv.
De siste månedene har det gått mye til vinterdresser, vinterstøvler, ull og superundertøy til ungene...
Itillegg var det også endel til dåpen.
Det siste jeg kjøpte til meg selv var noe så kjedelig som et par Diesel bukser...
Altså, dersom man ser bort fra bilen vi kjøpte i går da![]()
Det skjønner jeg godtJa vil vil ha
løiten lys![]()
[QUOTE="Synnøve, post: 20138427, member: 85755"!]
Okei, spennende. Hvor er huset hen? Hvor stort? Vårt er fra 1933
Vi trenger en til, og endelig skjønte mannen det.Ohh ka bil? Gratiss
Elsker diesel...mitt favorittmerke på jeans![]()
Ja, men de har vel flere butikker rundt om i Norge.Den ligger i Bergen ikke sant?
Kjedelig å gå tom for garn:/Jepp.samme her. Holder på å strikke de siste julegavene her. Men ble fri for rødfargen :O typisk.. så må vente til jeg får tak i mer før jeg kan fortsatte på den ene genseren.
Jeg vil være hos mine siden det er første jul til dattera mi. Og hun er kjent hos de. Og jeg er avslappa der. Men er egentlig svigers sin "tur" å ha oss. Men samboer må nok jobbe t.o.m 23/12 og så tilbake 3 juledag. Det stresset med kjøring sent på lillejulaften i 4 timer med jenta orker jeg ikke. Så da drar jeg sikkert tidligere og er hos mine foreldre. men vet ikke om svigers "tåler" det.
Ja gleder meg enomt til det selvDet skjønner jeg godt
Ser etter ny lampe til stua her også, men vet ikke helt hvordan vi vil ha enda. Finnes så mye fint
Gleder meg sånn til å finne frem julepynten jeg
Kjøpte ny adventsstjerne forrige uke![]()
Okei. kor stor er den d? Ny?
Så braVi trenger en til, og endelig skjønte mannen det.
Ja går mye tid vekk til treningen derAaah. Skjønner dentreningen tar vel endel av tiden og ellers. Har du noen fritidssysler da?
![]()
Oi, de har butikk i Lillestrøm...
Har nesten lyst til å begynne nå, men venter til første søndag i adventJa gleder meg enomt til det selv![]()
En Suzuki Swift 4x4.Så braHva bil ble det
?
Men sikkert trivelig daDen er vel 65 kvm ink gangen, i et gammelt trehus. Koselig liten leilighet om man bare ser bort ifra mindre pene belegg på bad og kjøkkenbadet er knøtt lite og ikke av nyere dato men det funker så er helt greit og kjøkkenet er litt snodig pga dør ut til gangen også Hehe men jeg elsker stua mi selv om den er liten
kunne benyttet sjansen til å flytte ned når de under flytta om jeg ville. Det er større plass der men liker meg godt her Hehe
Kan jo tyvstarte litt. men nå er kanskje vel tidligHar nesten lyst til å begynne nå, men venter til første søndag i advent![]()
Så greit daEn Suzuki Swift 4x4.
Trenger en liten firhjuling![]()