Skravletråd November

Det er jo mer enn husleia mi det jo :O
Hehe, ja...mye . Ka betaler du i husleie:P?

Oi, det var mye....
Det er for meg en hel måneds shoppingbudskjett, jo...
Hehe, ja. Det er mye...men veldig lyst på den...
får se hva trappoppgangen kommer på nå først..så kanskje.

Siste du shoppa til deg selv da;)?

Huff , da kan du fortelle meg at det går bra? :p
Jada, det gjør jo det:):)

Det får du nok til ;)
Kanskje;)
Ja, eller vi må ikke gjøre noe. Men det er ikke gjort noe særlig her siden huset ble bygget i slutten på 1960 tallet. Så vi skal flytte kjøkken ,bygge på og bytte alt fra tak til vegger og vindu :p

Okei, spennende. Hvor er huset hen? Hvor stort? Vårt er fra 1933

Tror også det er en del som er skravle slitne etter de to siste månedene..
Er nok mange som har skravlet siden de har "måttet".
Tror det var smart av BV å ha en pausemåned nå uten skravlekrav
Enig :) og sier virkelig ingenting på at de som har ligget i toppen lenge, er skravleslitne. :):

Er ikke halvgærlig det :) får du tid fremover til å være her inne da?
Må i alle fall klare nok til at jeg holder meg på lista:)
Tror det blir ganske travelt fremover også. Må gjøre klart alt i huset, kjøpe de siste julegavene og bake. Så jeg tror november kommer til å gå fort unna:p

Må i alle fall klare nok til at jeg holder meg på lista:)
Tror det blir ganske travelt fremover også. Må gjøre klart alt i huset, kjøpe de siste julegavene og bake. Så jeg tror november kommer til å gå fort unna:p

Ja. November ble plutselig travel her og! Masse som skal gjøres. Har lyst å nyte desember og slikt uten julestresset. Nok stress med at vi enda ikke aner hvor vi "må" være i jula :O

Hehe, ja...mye . Ka betaler du i husleie:P?

Kanskje;)

Jeg betaler 7500 i mnd, var griseheldig når jeg fant den for de andre i skolekretsen med 2 soverom er mye dyrere denne er jo billigere enn mange av de med et soverom så Hehe

Ja. November ble plutselig travel her og! Masse som skal gjøres. Har lyst å nyte desember og slikt uten julestresset. Nok stress med at vi enda ikke aner hvor vi "må" være i jula :O
Ja, det ble plutselig mer enn jeg hadde tenkt. Liker å være ute i god tid og ha det meste klart også ;)
Håper dere snart finner ut hvor dere skal være da. Vi skal heldigvis være hjemme i år :)

Tror også det er en del som er skravle slitne etter de to siste månedene..
Er nok mange som har skravlet siden de har "måttet".
Tror det var smart av BV å ha en pausemåned nå uten skravlekrav
Det tror jeg også. Det vært mye som har skjedd her de siste mnd.

Hehe, ja...mye . Ka betaler du i husleie:p?

Kanskje;)

Jeg er veldig flink til å shoppe til ungene og hjemmet ikke til meg selv.
De siste månedene har det gått mye til vinterdresser, vinterstøvler, ull og superundertøy til ungene...
Itillegg var det også endel til dåpen.

Det siste jeg kjøpte til meg selv var noe så kjedelig som et par Diesel bukser...
Altså, dersom man ser bort fra bilen vi kjøpte i går da :rolleyes:

[QUOTE="Synnøve:), post: 20138427, member: 85755"!]

Okei, spennende. Hvor er huset hen? Hvor stort? Vårt er fra 1933[/QUOTE]

Det er rundt 200 kvadrat. Har ei helt nyoppusset leilighet i kjelleren, den sto ferdig for 2 år siden. Det er utenfor trondheim:)

Ja, det ble plutselig mer enn jeg hadde tenkt. Liker å være ute i god tid og ha det meste klart også ;)
Håper dere snart finner ut hvor dere skal være da. Vi skal heldigvis være hjemme i år :)
Jepp. :) samme her. Holder på å strikke de siste julegavene her. Men ble fri for rødfargen :O typisk.. så må vente til jeg får tak i mer før jeg kan fortsatte på den ene genseren.

Jeg vil være hos mine siden det er første jul til dattera mi. Og hun er kjent hos de. Og jeg er avslappa der. Men er egentlig svigers sin "tur" å ha oss. Men samboer må nok jobbe t.o.m 23/12 og så tilbake 3 juledag. Det stresset med kjøring sent på lillejulaften i 4 timer med jenta orker jeg ikke. Så da drar jeg sikkert tidligere og er hos mine foreldre. men vet ikke om svigers "tåler" det.

Back
Topp