Ja måtte bare ha disseNydelige.
Ligner veldig på noen som nesten ble med med hjem i går![]()
299 for største og 179 for minste så helt grei pris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja måtte bare ha disseNydelige.
Ligner veldig på noen som nesten ble med med hjem i går![]()
Ja syns de var så skjønneDe var fine![]()
Ja elsker den!Den var stilig, skjønner du falt for den
Var ikke så galt i det hele tatt.Ja måtte bare ha disse
299 for største og 179 for minste så helt grei pris![]()
Ikke billig..Ja elsker den!Mon tro om jeg klarer overtale mannen
Hva tror du den kostet?
JaBra hun får litt ekstra søvn![]()
Høres i grunn lurt ut det daHar ønsket meg noen sånne jeg også,men har valgt å vente med alt slikt til huset er ferdig![]()
Nei, så da måtte de bli med meg hjem. Hadde med gull ogsåVar ikke så galt i det hele tatt.
Fikk ikke sett på prisen på de som lignet siden eldsten maste om noe annet akkurat da, og lille U var blitt lei av å farte rundt.
Ikke billig..
Kr 3.500,-???
Nei, så da måtte de bli med meg hjem. Hadde med gull også
Du kan doble den summen der litthehe.
Hadde det "bare" vært 3500,- så hadde jeg kjøpt den uten å spørre mannen engang![]()
Meeeen var nok litt stivere pris ja...10589,-
Oi, det var mye....Nei, så da måtte de bli med meg hjem. Hadde med gull også
Du kan doble den summen der litthehe.
Hadde det "bare" vært 3500,- så hadde jeg kjøpt den uten å spørre mannen engang
Meeeen var nok litt stivere pris ja...10589,-
Jeg er eldst. De andre er under 20.Eldre eller yngre søsken?
Jeg har to, og kun en av dem har fått et barn, og tror heller ikke det blir fler
Nei egentlig ikke. Men er nm i taeqwondo her i helgen og siden det var på hjemmebane ville han gjerne delta. I tillegg er han lagleder/coach for en del av elevene hans i klubben han trener i;-)Skjønner. Er han mye borte ? Jobb eller?
Huff , da kan du fortelle meg at det går bra?hehe..da blir det som meg. 2 vangerskap og oppussing her
Men da kan det jo fort blir noenJeg er eldst. De andre er under 20.
Det får du nok tilMå overtale mannen![]()
Ja, eller vi må ikke gjøre noe. Men det er ikke gjort noe særlig her siden huset ble bygget i slutten på 1960 tallet. Så vi skal flytte kjøkken ,bygge på og bytte alt fra tak til vegger og vinduHøres i grunn lurt ut det da![]()
Oppussingsprosjekt ?
Ja, helt sikkertMen da kan det jo fort blir noen![]()
Flinke dere er, tror jeg ikke jeg hadde hatt orken til...Ja, eller vi må ikke gjøre noe. Men det er ikke gjort noe særlig her siden huset ble bygget i slutten på 1960 tallet. Så vi skal flytte kjøkken ,bygge på og bytte alt fra tak til vegger og vindu![]()