Skravletråd November

Nå skal jeg straks avgårde til tannpleieren med tuppa. Så skal jeg hjem å legge meg på sofaen. Jeg sover så dårlig og er så sliten at jeg rett og slett har fri i dag for å hente meg inn litt :/

Får håpe du får slappet godt av etterpå da :)

Å ja, da skjønner jeg han gnager:P

Ja men han trenger jo ikke å være våken nesten hele natta for å gnage da :P han som vanligvis sover 17.30-7.30/8 kun avbrutt av 2 matpauser i halvsøvne er ikke mye blid nå som han har hvert mer eller mindre våken siden kl 23 i går kveld :P men ser ut som om han kanskje sovner litt nå da :D

Hei på dere alle sammen!!:D

Her er det arbeidsfolk i dag...bahh...de har cd spiller på fullt og synger med. :P

God dag :) kjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
God unnskyldning for å slappe av hele dagen da :p
Kjenner det skal bli megagodt med helg nå! :)

God dag :) kjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
Hei søte du:)
Glemte å spørre i går, men har hun du bor hos i Bergen cøliaki ? Eller barna kanskje?:)

Kjedelig med en tøff natt. Ikke her, men så har OJ. sovet hos svigers og S.E. har vært helt stille:P

Back
Topp