Fakket mange skurker?Dagen var igrunn spennende og fin
Din dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fakket mange skurker?Dagen var igrunn spennende og fin
Din dag da?
Jeg skal trene og ut på shoppingKjenner jeg gleder meg til middag i morgenfiskeboller. Bare må ha
litt sent for det nå
ellers skal vi ut på en liten shopping runde. Finne tallerken med flere rom da lille N ikke liker å blande maten sin og farsdags kopp
hva skal dere?
![]()
Hehe, godt det ikke skjer så ofteklarte ikke la være...alt gikk jo bra...hehe..men jeg hadde fått full panikk
![]()
Så bra daDet var det også! Og veldig lærerikt![]()
Stakkars.God dagkjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
Så slitsomtGod nattlille N sovner så sent pga hosten. Liker ikke :/
Gøy med shopping, daJeg skal trene og ut på shopping![]()
Grattis med ny bilHar det![]()
Stakkars.
Du får prøve å sove litt når han gjør det i dag.
Planer for helgen?
Er ikke helt ny da.Grattis med ny bil![]()
Ja, har brukt enormt mye tid på forum i lang tidDet skjønner jeg, du har hatt veldig høyt tall veldig lenge nå.
Er vel egentlig nesten på tide av du roer litt ned
Datteren er 11 år og min nevø er 9 årBlir fult hus hos dere, da, så kostelig.
Hvor gammel er datteren til mannen og nevøen?
Au, det er vondt!Misstenker jeg har klart å pådra meg senebetennelse i venstre arm av å bære rundt på bilstolen til lille U
Har hvertfall himla vondt i venstre overarm og håndledd og har hatt det en ukes tid
Ingen andre enn å slappe av, spise god mat og feire farsdagJeg kan ikke det heller, sliter så med søvnen at om jeg sover på dagen så får jeg ikke sove på natta..
Forhåpentligvis minst muligmen redd jeg må ut å se på julegave til frøkna med stefaren min og så snakket mamma om at de ville på besøk en dag..
Har du planer for helgen da?
Ganske selvgående med andre ordDatteren er 11 år og min nevø er 9 år![]()
Ingen andre enn å slappe av, spise god mat og feire farsdag![]()
Har passet på å ikke spise så mye sjokolade og drikke mye brus så går det bedreSpennende daEr halsbrannen likestille?
Yess!Du husker rett![]()
Joda, hun må bare jobbe i helga så hun kommer tilbake på søndag![]()