Boblefrua
Forumet er livet
Har hatt en fin dag, som jeg stort sett nesten alltid har. Eneste minus må være at jeg hadde håpet på flere innlegg i dag, da jeg blir borte noen dager, men det ble som det bleHar dere hatt en fin dag i dag?
Du da Tamara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en fin dag, som jeg stort sett nesten alltid har. Eneste minus må være at jeg hadde håpet på flere innlegg i dag, da jeg blir borte noen dager, men det ble som det bleHar dere hatt en fin dag i dag?
Å den lever sitt eget liv denSkulle stå fiskehelgauto correct
Det gikk veldig fint - interessant å høre om fødselen egentligHvordan gikk det på helsestasjonen? Selv har jeg hentet og sortert klærne som vi fikk av en venninne. Satt i to timer og bare sorterte og la det inn i kommoden. Jeg ble helt i ekstase, trodde virkelig ikke at vi kom til å få alt dette![]()
![]()
Det var det også! Og veldig læreriktAldri vært på det, høres kjempe koselig ut!![]()
Så bra, ja synes selv det var nyttig og interessant men likte best amme delen jeg daDet gikk veldig fint - interessant å høre om fødselen egentlig![]()
Oj, det var mye jah! Så heldig du er :-D
Har detSå brablir det handel da?
Enig, veldig dumtDet er egentlig litt dumt siden Tamara sa at novemberskravlingen påvirket desemberpremiene og julekalenderen..
Utrolig deilig med arveklærJa ble helt satt ut av mengden selv, hadde jo ingenting i 50 eller 62 og nå trenger vi ingenting![]()
Veldig stille for tidenTitter litt innom her.. Også.. 31 minutter siden siste innlegg :O
Er dere våkne..?)
I morgen blir det plutselig helg allerede! Planer folk helgen jenter?![]()
Det skjønner jeg, du har hatt veldig høyt tall veldig lenge nå.Enig, veldig dumt
Men selv har jeg ikke sjans desverre! Må prioritere familie og jobb![]()
Blir fult hus hos dere, da, så kostelig.Veldig stille for tiden
I helgen skal vi bare kose oss hjemme! Datteren til mannen kommer, ei venninne av henne og min nevø
Du da?
Er det ikke fantastiskMer og mer vann i kroppen...hovner opp..herlig...
Var som å skru av en bryterLitt trist. Det har jo vært så "trøkk" her i det siste![]()
Da er han også rarMannen har heller ikke det![]()
Dagen var igrunn spennende og finHar dere hatt en fin dag i dag?
HihiJaaavi måtte kjøre til en butikk langt borte idag, bare for å få kjørt litt
haha
Det vil jeg troTakker. Fornøyd gubbe som kom hjem
![]()