Formen er greiSå koselig da. Hvorfor er formen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Formen er greiSå koselig da. Hvorfor er formen?
JaSå kjedelig da![]()
JaSå koselig![]()
Jippi, så bra![]()
Ja, da var det nok derfor![]()
Har dere funnet nå dere vil ha nå da?![]()
Herlig.. men fy, så mektig. Jeg er et sjokolademonster uten like, men spiste ikke særlig mye av denne..
Lyst å dele med deg?
Man kan jo aldri være for sikkerjeg for min del blåser langt i julekaker nemlig. Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal spise tørre kaker :O
Jeg skulle forresten spørre om du hadde peiling på hvor det var godt utvalg av glutenfritt? Og ja da tenker jeg på borte i Bergen![]()
klarte ikke la være...Du må jo ikke se på sånt!!![]()
Kroppen klarer myeFormen er greikvalm, men jeg kaster ikke opp. En del trøtt men utrolig hva kroppen klarer
ja hun er jo "tante" og fadder til lille N
![]()
Lyst å dele med deg?
Man kan jo aldri være for sikkerjeg for min del blåser langt i julekaker nemlig. Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal spise tørre kaker :O
Jeg skulle forresten spørre om du hadde peiling på hvor det var godt utvalg av glutenfritt? Og ja da tenker jeg på borte i Bergen![]()
![IMAG1914[1].jpg IMAG1914[1].jpg](https://forum.babyverden.no/data/attachments/145/145143-c562a8431281f119b5a9c45ceb9e6c4c.jpg?hash=xWKoQxKB8R)
Ja seff. måtte bare lete litt her.
Julekaker er ikke noen hit her heller![]()
Oi, spør du godt .
Tenker du på ting du får kjøpt eller type ut spise kafe etc.
Kinsarvik er bra, både i sentrum og på lagunen.
Ellers bestiller svigermor en glutenfri frokostblanding til meg som er himmelsk på sunkost i norheimsund![]()
Vis vedlegget 144368
Her var noe julekaker.
Ser det ikke ble perfekt bilde, men jahehe..lite som fallt vekk.
Øverste er havremakroner, siste punkt der skal stå "midt i ovnen til de er lys gulbrune. Har ikke bakt disse selv, men svigermor har og de var helt grei.
Kokosmakronene var veldig gode.
Peppekakemuffins ikke smakt. Ser det mangler på punkt 3, tilsett rømmen.
Kinsarvik får man kjøpt, det er helsekost. Den største i byen, men selv trives jeg best i den på lagunen.
Vis vedlegget 144373
Hørtes utrolig godt utKjenner jeg gleder meg til middag i morgenfiskeboller. Bare må ha
litt sent for det nå
ellers skal vi ut på en liten shopping runde. Finne tallerken med flere rom da lille N ikke liker å blande maten sin og farsdags kopp
hva skal dere?
![]()
Ikke santHørtes utrolig godt uther blir det panert sei med løk, gulrot, potet og smeltet smør. Gleder meg, blir fiskehelse denne gangen.