Skravletråd November

Kjenner jeg gleder meg til middag i morgen :p fiskeboller. Bare må ha :p litt sent for det nå :p ellers skal vi ut på en liten shopping runde. Finne tallerken med flere rom da lille N ikke liker å blande maten sin og farsdags kopp :) hva skal dere? :)

Lyst å dele med deg?

Man kan jo aldri være for sikker :p jeg for min del blåser langt i julekaker nemlig. Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal spise tørre kaker :O

Jeg skulle forresten spørre om du hadde peiling på hvor det var godt utvalg av glutenfritt? Og ja da tenker jeg på borte i Bergen ;)

Ja seff. måtte bare lete litt her.

Julekaker er ikke noen hit her heller:P

Oi, spør du godt .
Tenker du på ting du får kjøpt eller type ut spise kafe etc.
Kinsarvik er bra, både i sentrum og på lagunen.
Ellers bestiller svigermor en glutenfri frokostblanding til meg som er himmelsk på sunkost i norheimsund:P

Lyst å dele med deg?

Man kan jo aldri være for sikker :p jeg for min del blåser langt i julekaker nemlig. Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal spise tørre kaker :O

Jeg skulle forresten spørre om du hadde peiling på hvor det var godt utvalg av glutenfritt? Og ja da tenker jeg på borte i Bergen ;)
IMAG1914[1].jpg
Her var noe julekaker.

Ser det ikke ble perfekt bilde, men ja:P hehe..lite som fallt vekk.
Øverste er havremakroner, siste punkt der skal stå "midt i ovnen til de er lys gulbrune. Har ikke bakt disse selv, men svigermor har og de var helt grei.

Kokosmakronene var veldig gode.

Peppekakemuffins ikke smakt. Ser det mangler på punkt 3, tilsett rømmen.

Ja seff. måtte bare lete litt her.

Julekaker er ikke noen hit her heller:P

Oi, spør du godt .
Tenker du på ting du får kjøpt eller type ut spise kafe etc.
Kinsarvik er bra, både i sentrum og på lagunen.
Ellers bestiller svigermor en glutenfri frokostblanding til meg som er himmelsk på sunkost i norheimsund:P

Jeg trur hu tenkte på sånt man får kjøpt :) men skal bringe det du skriver videre :)

Vis vedlegget 144368
Her var noe julekaker.

Ser det ikke ble perfekt bilde, men ja:P hehe..lite som fallt vekk.
Øverste er havremakroner, siste punkt der skal stå "midt i ovnen til de er lys gulbrune. Har ikke bakt disse selv, men svigermor har og de var helt grei.

Kokosmakronene var veldig gode.

Peppekakemuffins ikke smakt. Ser det mangler på punkt 3, tilsett rømmen.

Takk takk :) skal bringe det videre :) tipper det kan bli et fornøyd barn i hus der med en ny bolleoppskrift :)

Jeg trur hu tenkte på sånt man får kjøpt :) men skal bringe det du skriver videre :)

Takk takk :) skal bringe det videre :) tipper det kan bli et fornøyd barn i hus der med en ny bolleoppskrift :)

Kinsarvik får man kjøpt, det er helsekost. Den største i byen, men selv trives jeg best i den på lagunen.

IMAG1916[1].jpg

Kjenner jeg gleder meg til middag i morgen :p fiskeboller. Bare må ha :p litt sent for det nå :p ellers skal vi ut på en liten shopping runde. Finne tallerken med flere rom da lille N ikke liker å blande maten sin og farsdags kopp :) hva skal dere? :)
Hørtes utrolig godt ut:) her blir det panert sei med løk, gulrot, potet og smeltet smør. Gleder meg, blir fiskehelg denne gangen.

Last edited:
Hørtes utrolig godt ut:) her blir det panert sei med løk, gulrot, potet og smeltet smør. Gleder meg, blir fiskehelse denne gangen.
Ikke sant :) ååå panert fisk og kylling er super godt :D

Back
Topp