Skravletråd November

Det er alltid litt stille her på forumet mellom 18 og 20. :P Da legges alle barn i norges land. :P
Her er babyen lagt, og tanta legger vesla. Deilig med litt hjelp mens mannen er ute på jobb. ;)
Deilig med hjelp :) Her har det ikke blitt kveld på snuppa før etter 22 de siste kveldene. Rutiner, hvor ble det av de da?

Åja. Sikkert et par måneder eller mer her. Hehe, det går fort og ikke lett å henge med, nei. Det går litt i surr og ender vel med at enkelte jeg skriver med ikke får svar. :P
Samme her, får aldri opp varsler på ipaden, så hender jeg går glipp av noe :p

Er 10+6 nå, så hadde håpet kvalmen hadde gitt seg til nå! Men nei.. Så da får man bare vente og håpe det gir seg snart. Hatt besøk av mamman din? Koselig det da :)

Gir seg forhåpentligvis om max et par uker ;)
Ja, hun var her et par dager. Passa snuppa mens jeg hadde time på sykehuset. Skal inn å ha en kjapp operasjon på mandag så da kommer hun tilbake for å passe snuppa :)

Gir seg forhåpentligvis om max et par uker ;)
Ja, hun var her et par dager. Passa snuppa mens jeg hadde time på sykehuset. Skal inn å ha en kjapp operasjon på mandag så da kommer hun tilbake for å passe snuppa :)
Greit å kunne få litt hjelp da ja :)

Ja, jeg trodde det var den 9 ende skjønner du :) jeg var helt sikker på at mammaen din skulle være der da skjønner du :)

Ja.. hadde en flott rutine før. Men forsvant heelt :p

Hun er 4 mnd idag faktisk :) så enda lita. Er i permisjon så :)

Åja, men da er det ikke så rart. ;) Når de er så små så forandrer rutinene seg heeele tiden. :P En må bare følge bølgen til den stabiliserer seg. :P

Såpass. Dere savner ikke rolig tid med voksentid på kvelden, da? Kvelden for meg er verdifull. :p Men jeg har ikke så stor energilager for tiden. ;)
Vi har masse alenetid, legger oss ikke før 01 som regel. Dessuten syns vi det er deilig å kunne dra på besøk uten å tenke på klokka. Og ungene ordner seg stort sett. Vi voksne får hatt det koselig selv om barna har besøk:)

Back
Topp