Mannen her jobber skift, men litt annerledes. Han jobber mye og har langfri, men offshoreturnusen er bedre![]()
Aha.
Lønna er ikke så dum heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen her jobber skift, men litt annerledes. Han jobber mye og har langfri, men offshoreturnusen er bedre![]()
En plass mellom 6 og 8 ukerHvor langt har du kommet?
Leeeeengeeeee siden jeg har vært innom generell skravle, men får titte innom og si heihåper alle har en fin kveld
![]()
SelvfølgeliGod kveld. Er det plass til en mann her inne?
I 4 dagerJa, her også. Jeg blir bort i 4 dager nå, dette r vel helt ut av listen![]()
Hva? Dette jeg aldri hørtLiker ikke ribbe :O
Begynner vel å nærme seg et år siden jeg var en del innomTakk det samme.Er første gang på lenge jeg også er her.
Heihei! Hva gjør du ikveld da?Leeeeengeeeee siden jeg har vært innom generell skravle, men får titte innom og si heihåper alle har en fin kveld
![]()
Haha. Det smaker bare fettHva? Dette jeg aldri hørt![]()
Hei heiLeeeeengeeeee siden jeg har vært innom generell skravle, men får titte innom og si heihåper alle har en fin kveld
![]()
HeiHeihei! Hva gjør du ikveld da?![]()
Ja, da var det nok derforJa, han var sein igårmen han sov mye på dagen etter vaksinene, så det var sikkert litt derfor
![]()
Ferdig på verkstedet?Hurra! Vi har bil igjen![]()
Åh...kvalmen er kommet ja. Hvor langt er du på vei?Heiligger på sofaen og jobber med kvalmen
ugh...
De legger seg mellom 20 og 21. Ca . Ingen fast tid. Vi er ofte på farten på kvelden, eller så har vi besøk. Besøket i dag, blir hentet om ca en time.
SkjønnerÅjajeg måtte ha ul med lille N ble gravid 2-3 uker etter vi mistet elie. Og nå pga oppfølgning
![]()
Er 10+6 nå, så hadde håpet kvalmen hadde gitt seg til nå! Men nei.. Så da får man bare vente og håpe det gir seg snart. Hatt besøk av mamman din? Koselig det daÅh...kvalmen er kommet ja. Hvor langt er du på vei?![]()
Jeg står på kaia og venter på båten. Avlevere mamma![]()
Ååh, så gøy daPå Jentetur TIL England![]()
Begynner vel å nærme seg et år siden jeg var en del innomhar vel prøvd litt innimellom, men vanskelig å henge med her inne syns jeg
![]()