Skravletråd November

Leeeeengeeeee siden jeg har vært innom generell skravle, men får titte innom og si hei :) håper alle har en fin kveld :)

Takk det samme. :) Er første gang på lenge jeg også er her.
Begynner vel å nærme seg et år siden jeg var en del innom :p har vel prøvd litt innimellom, men vanskelig å henge med her inne syns jeg :)

Leeeeengeeeee siden jeg har vært innom generell skravle, men får titte innom og si hei :) håper alle har en fin kveld :)
Hei hei :)
Håper du har en fin kveld :)

De legger seg mellom 20 og 21. Ca . Ingen fast tid. Vi er ofte på farten på kvelden, eller så har vi besøk. Besøket i dag, blir hentet om ca en time.

Såpass. Dere savner ikke rolig tid med voksentid på kvelden, da? Kvelden for meg er verdifull. :P Men jeg har ikke så stor energilager for tiden. ;)

Åh...kvalmen er kommet ja. Hvor langt er du på vei?:p
Jeg står på kaia og venter på båten. Avlevere mamma :p
Er 10+6 nå, så hadde håpet kvalmen hadde gitt seg til nå! Men nei.. Så da får man bare vente og håpe det gir seg snart. Hatt besøk av mamman din? Koselig det da :)

Begynner vel å nærme seg et år siden jeg var en del innom :p har vel prøvd litt innimellom, men vanskelig å henge med her inne syns jeg :)

Åja. Sikkert et par måneder eller mer her. Hehe, det går fort og ikke lett å henge med, nei. Det går litt i surr og ender vel med at enkelte jeg skriver med ikke får svar. :P

Back
Topp