Deilig med hjelpDet er alltid litt stille her på forumet mellom 18 og 20.Da legges alle barn i norges land.
![]()
Her er babyen lagt, og tanta legger vesla. Deilig med litt hjelp mens mannen er ute på jobb.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med hjelpDet er alltid litt stille her på forumet mellom 18 og 20.Da legges alle barn i norges land.
![]()
Her er babyen lagt, og tanta legger vesla. Deilig med litt hjelp mens mannen er ute på jobb.![]()
Samme her, får aldri opp varsler på ipaden, så hender jeg går glipp av noeÅja. Sikkert et par måneder eller mer her. Hehe, det går fort og ikke lett å henge med, nei. Det går litt i surr og ender vel med at enkelte jeg skriver med ikke får svar.![]()
Er 10+6 nå, så hadde håpet kvalmen hadde gitt seg til nå! Men nei.. Så da får man bare vente og håpe det gir seg snart. Hatt besøk av mamman din? Koselig det da![]()
Deilig med hjelpHer har det ikke blitt kveld på snuppa før etter 22 de siste kveldene. Rutiner, hvor ble det av de da?
Ja.. hadde en flott rutine før. Men forsvant heeltDet var seint. Hvor gammel er hun? Vil hun ikke sove?
Er du ferdig med inngrepet? Eller ble det utsatt?Åh...kvalmen er kommet ja. Hvor langt er du på vei?![]()
Jeg står på kaia og venter på båten. Avlevere mamma![]()
Var bare samtale idag. Forberedelse. Skal ha det på mandags morgenEr du ferdig med inngrepet? Eller ble det utsatt?
Greit å kunne få litt hjelp da jaGir seg forhåpentligvis om max et par uker![]()
Ja, hun var her et par dager. Passa snuppa mens jeg hadde time på sykehuset. Skal inn å ha en kjapp operasjon på mandag så da kommer hun tilbake for å passe snuppa![]()
Samme her, får aldri opp varsler på ipaden, så hender jeg går glipp av noe![]()
Jepp! Får smyge meg på hotellnettet når de andre soverI 4 dager![]()
Takkhttp://vetleskamp.com det er en sterk blogg med tekst og bilder bare så det er advarsel
Ja. Så slipper gubben å ta seg så mye fri fra jobbenGreit å kunne få litt hjelp da ja![]()
Ja! Gleder megÅåh, så gøy da![]()
Hvordan gikk det på helsestasjonen? Selv har jeg hentet og sortert klærne som vi fikk av en venninne. Satt i to timer og bare sorterte og la det inn i kommoden. Jeg ble helt i ekstase, trodde virkelig ikke at vi kom til å få alt detteHehe..
Nei, nå ska jeg på tematreff på helsestasjonen og etter det blir det opp i nye leiligheta og pakke ut litt mer flytting![]()
Ja.. hadde en flott rutine før. Men forsvant heelt
Hun er 4 mnd idag faktiskså enda lita. Er i permisjon så
![]()
SpennendeÆ
Jeg er usikker, en plass mellom 6 og 8. Men heller mot 6![]()
Vi har masse alenetid, legger oss ikke før 01 som regel. Dessuten syns vi det er deilig å kunne dra på besøk uten å tenke på klokka. Og ungene ordner seg stort sett. Vi voksne får hatt det koselig selv om barna har besøkSåpass. Dere savner ikke rolig tid med voksentid på kvelden, da? Kvelden for meg er verdifull.Men jeg har ikke så stor energilager for tiden.
![]()
Er blitt vant til det, de forsvant for halvannet år sidenUten varsler hadde jeg slitt skikkelig.Ikke alle varsler jeg får opp heller alltid.
Spennende daEn plass mellom 6 og 8 uker