Deilig med hjelpJobber mannen borte?
Ja, han jobber to uker offshore.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med hjelpJobber mannen borte?
Ikke sent hos oss detSå sent?![]()
Ah. Her ønsker mannen (og jegJa, han jobber to uker offshore.![]()
Ikke sent hos oss det![]()
Ah. Her ønsker mannen (og jeg) å jobbe offshore. Fungerer det greit hos dere?
Hvor skal du?Ja, her også. Jeg blir bort i 4 dager nå, dette r vel helt ut av listen![]()
Nja. Vesla har snudd rutinen sin, så blir vel ikke natta før etter 22.Er det leggetid nå?
Nei hva i alle dagerNei, var vel 7. sist jeg sjekket![]()
Liker ikke ribbe :OVi skal ha ribbe på søndag![]()
De legger seg mellom 20 og 21. Ca . Ingen fast tid. Vi er ofte på farten på kvelden, eller så har vi besøk. Besøket i dag, blir hentet om ca en time.Hehe, er bare jeg som må ha ungene så tidlig i seng.
Når legger dine seg?
Åh. Sånn sett. Nei, jeg aner ikke. Hadde ikke ul før oulTenkte på nå jegpå oul måler de babyen. Jeg hadde ingen mens så gikk ut fra tidlig ul og ble satt frem for hver ul tilslutt oul fikk jeg endelig dato
![]()
Mannen her jobber skift, men litt annerledes. Han jobber mye og har langfri, men offshoreturnusen er bedreJa, jeg syns det. Sikkert fordi jeg er så vant med det, men jeg syns det er bedre at han er borte i to uker og hjemme i fire enn at han jobber hver dag og kommer hjem på ettermiddagen.Det er slitsomt å være alene med to små, men det går.
Jeg syns det er verdt det.
På Jentetur TIL EnglandHvor skal du?![]()
ÅjaÅh. Sånn sett. Nei, jeg aner ikke. Hadde ikke ul før oul![]()
Jeg er usikker, en plass mellom 6 og 8. Men heller mot 6Herligvar 26. Men for tidlig å se hjerte
er 8+4 neste uke
![]()
Har dere funnet nå dere vil ha nå da?Haha, ja må vel prøve på det snart![]()
Hvilken bil da?Er og ser på bil![]()
Ja... Kjedelig å vente, og det går utover de neste kundene ... :/Det er ganske uhøflig!![]()
Er så nyskjerri at jaSå lurt![]()