Så lurtJeg har bestilt selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lurtJeg har bestilt selv![]()
Føler det er helt greit denne månedenOjoj. Ikke helt vanlig dethehe
Det er ganske uhøflig!Kjedelig når folk er for sein eller ikke dukker opp til frisør timene sine altså![]()
Hvor langt har du kommet?Herlig. Jeg skal på mandag![]()
Gøy da. Hva ser dere på?Er og ser på bil![]()
Føler det er helt greit denne måneden
Har rett og slett ikke tid![]()
Så klart det er! Velkommen skal du væreGod kveld. Er det plass til en mann her inne?
En god del som skal gjøres ja. Men forsøker å være her inne når jeg kanEr folk mye opptatt denne mnd?
Hvilken da?Er og ser på bil![]()
Ja, her også. Jeg blir bort i 4 dager nå, dette r vel helt ut av listenEn god del som skal gjøres ja. Men forsøker å være her inne når jeg kan![]()
Snart lagt her også.Det er alltid litt stille her på forumet mellom 18 og 20.Da legges alle barn i norges land.
![]()
Her er babyen lagt, og tanta legger vesla. Deilig med litt hjelp mens mannen er ute på jobb.![]()
Ikke her. Her har barna fortsatt besøkEr det leggetid nå?
Deilig med hjelpDet er alltid litt stille her på forumet mellom 18 og 20.Da legges alle barn i norges land.
Her er babyen lagt, og tanta legger vesla. Deilig med litt hjelp mens mannen er ute på jobb.![]()
Selvfølgelig er det plass til en mannGod kveld. Er det plass til en mann her inne?