Skravletråd November

God dag :) kjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe

Kjenner jeg gleder meg til middag i morgen :p fiskeboller. Bare må ha :p litt sent for det nå :p ellers skal vi ut på en liten shopping runde. Finne tallerken med flere rom da lille N ikke liker å blande maten sin og farsdags kopp :) hva skal dere? :)
Jeg skal trene og ut på shopping:D

God dag :) kjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
Stakkars.
Du får prøve å sove litt når han gjør det i dag.
Planer for helgen?

God morgen :-). Kjenner jeg trenger en powernap idag. Mini våkner selvsagt halv 11 igår kveld da vi la oss og skulle han sove? Neida da var det kos han skulle ha:-). Så tror ikke jeg sovnet før nærmere 1 og våknet igjen rundt 3, sovnet rundt halv 5 og våknet igjen kl 7

Stakkars.
Du får prøve å sove litt når han gjør det i dag.
Planer for helgen?

Jeg kan ikke det heller, sliter så med søvnen at om jeg sover på dagen så får jeg ikke sove på natta..
Forhåpentligvis minst mulig :P men redd jeg må ut å se på julegave til frøkna med stefaren min og så snakket mamma om at de ville på besøk en dag..

Har du planer for helgen da?

Jeg kan ikke det heller, sliter så med søvnen at om jeg sover på dagen så får jeg ikke sove på natta..
Forhåpentligvis minst mulig :p men redd jeg må ut å se på julegave til frøkna med stefaren min og så snakket mamma om at de ville på besøk en dag..

Har du planer for helgen da?
Ingen andre enn å slappe av, spise god mat og feire farsdag :)

Back
Topp