Takk for detTakk, kos deg på trening![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detTakk, kos deg på trening![]()
JaYess!snill hun er
![]()
Er du ferdig allerede, eller er bare dørstokkmilen lang i dag?Takk for det![]()
SupertJepp, henta den idag![]()
Ble det langt på natt før han la seg?Håper på tidligere kveld idag
Han er fremdeles våken...ligger her og smiler og ler![]()
Nå skal jeg straks avgårde til tannpleieren med tuppa. Så skal jeg hjem å legge meg på sofaen. Jeg sover så dårlig og er så sliten at jeg rett og slett har fri i dag for å hente meg inn litt :/
Herlig kos degJeg skal trene og ut på shopping![]()
Hun har fått hostesaft, men vi får se hvordan det blirSå slitsomt
Bestilt legetime?
Å ja, da skjønner jeg han gnager![]()
Det er veldig santViktig å følge med livet når det fyker forbi![]()
Åh, føler med deg! Jeg hovna opp sm et uvær etter hun kom til verden. Var grusomtMer og mer vann i kroppen...hovner opp..herlig...
Mhm ser virkelig sexy utEr det ikke fantastisk![]()
Håper ikke det nei. Gale nok nå syns jeg og det er jo merkbart. folk kommenterer det joÅh, føler med deg! Jeg hovna opp sm et uvær etter hun kom til verden. Var grusomthåper ikke du hovner opp så mye!
Ja jo...men kan gå en mnd til da og bli verre...bahhhSnart ferdig nå![]()
Ja, det er santHehe, godt det ikke skjer så ofte![]()
ÅneiMisstenker jeg har klart å pådra meg senebetennelse i venstre arm av å bære rundt på bilstolen til lille U
Har hvertfall himla vondt i venstre overarm og håndledd og har hatt det en ukes tid
God unnskyldning for å slappe av hele dagen daGod dagkjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
Hei søte duGod dagkjenner det er godt med helg nå, sååå trøtt etter en natt med mye våken lillebror... så nå har jeg ikke lyst til å gjøre noen ting, hadde bare hvert fint om jeg kunne latt Vær å gjøre noe også da Hehe
Hei på dere alle sammen!!![]()
Her er det arbeidsfolk i dag...bahh...de har cd spiller på fullt og synger med.![]()