Dette har vært en veldig, veldig lang dag og nå er jeg fryktelig sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp jepp. Veldig greit å ha litt jaOg penger må man jo ha![]()
Mitt fravær skyldes enorme mengder jobb og mye som skjer...både der og hjemmeUtrolig stille her om dagen
Jippi, så braHurra! Vi har bil igjen![]()
Det er noe av det beste med å reise bortVi skal koose oss. Gleder meg bare til å sove i hotellseng og spise hotellfrokost![]()
Får håpe det. Savner litt alenetidNei, kan jo ikke det.Det endrer seg sikkert snart igjen.
![]()
Takk for detHeiså kjipt med dårlig form!
Masse god bedring
Alt bra her![]()
Lure på hva som hadde skjedd med deg ja! Håper det roer seg snart daMitt fravær skyldes enorme mengder jobb og mye som skjer...både der og hjemme![]()
Nettopp funnet sofa etter legging av tre barnHer inne skjedde det ikke mye :O
Hva gjøøør dere?
Det skjønner jeg godt. Fikk du gjort alt du skulle?Dette har vært en veldig, veldig lang dag og nå er jeg fryktelig sliten
Ja, kjenner jeg gleder meg litt til samboer er ferdig å studere, skal bli greit å få to inntekter! Om han får seg jobb da vel og merkeJepp jepp. Veldig greit å ha litt ja![]()
Så koselig med Køben turFant ut at vi drar jo til København på torsdag neste uke vi :O det burde gå bra det?i stede for buss tar vi nok taxi inn til byen
stress med buss og vogn
så jeg sendte forespørsel til en privat klinikk om ul så jeg får se lille før vi drar
![]()
Aldri smakt pinnekjøtt jegTyvstartet juletiden med pinnekjøtt til middag idag.
Og det var fantastisk godt!
Ble ferdig, jaDet skjønner jeg godt. Fikk du gjort alt du skulle?
Ser den. Har han lenge igjen?Ja, kjenner jeg gleder meg litt til samboer er ferdig å studere, skal bli greit å få to inntekter! Om han får seg jobb da vel og merke![]()
Hvordan gikk det med henne i kveld?Hehe. Ja, greit det
Hittil idag jar hun vært i fantastisk humør. Så spent på kvelden![]()
:O:O:O NÅ tuller du sant?Aldri smakt pinnekjøtt jeg![]()
Såbra daBle ferdig, ja![]()
Foreløpig greit humør noe småsutring. Men våken endaHvordan gikk det med henne i kveld?![]()
Det er ganske kjapt5t og 38min fra første rie til han var på brystet![]()