Skravletråd November

Sover hun enda? :p
Hva er planene for dagen?
Ja hun gjør vist det, ellers blir det en rolig dag. Fikk endelig kontakt med murmeldyret så da blir det vel en svipptur og henter noe baby tøy som jeg skal overraske mannen med når han kommer hjem. Enn der?

Ja hun gjør vist det, ellers blir det en rolig dag. Fikk endelig kontakt med murmeldyret så da blir det vel en svipptur og henter noe baby tøy som jeg skal overraske mannen med når han kommer hjem. Enn der?
Hehe..
Nei, nå ska jeg på tematreff på helsestasjonen og etter det blir det opp i nye leiligheta og pakke ut litt mer flytting :-)

Men de har vel sånn at de kan justere til 34 dagers syklus? :)
På oul måler de jo babyen og fastslår svangerskapslengden basert på det. Da har ikke sykluslengden noe å si.

Jeg hadde 30 dagers syklus. Med menstermin ble det da 29 juli iår. Men på oul ble jeg stilt til 1 august :)

På oul måler de jo babyen og fastslår svangerskapslengden basert på det. Da har ikke sykluslengden noe å si.

Jeg hadde 30 dagers syklus. Med menstermin ble det da 29 juli iår. Men på oul ble jeg stilt til 1 august :)
Tenkte på nå jeg :) på oul måler de babyen. Jeg hadde ingen mens så gikk ut fra tidlig ul og ble satt frem for hver ul tilslutt oul fikk jeg endelig dato :D

Her inne skjedde det ikke mye :O

Hva gjøøør dere?

Back
Topp