Skravletråd November

Åå, Har du hatt blødninger? Jeg hadde det med min yngste, blødde mye av og på helt til uke 15, han er nå en frisk og rask gutt på 3 1/2☺
Nei men har vært utredet for habituell abort og får tett oppfølgning :) godt at det kan gå bra og, men for meg er det ikke godt tegn

Fant ut at vi drar jo til København på torsdag neste uke vi :O det burde gå bra det? :) i stede for buss tar vi nok taxi inn til byen :) stress med buss og vogn :p så jeg sendte forespørsel til en privat klinikk om ul så jeg får se lille før vi drar ❤️

Nei men har vært utredet for habituell abort og får tett oppfølgning :) godt at det kan gå bra og, men for meg er det ikke godt tegn
Må innrømme at jeg måtte søke det opp for hadde ikke hørt om det. Bra du får tett oppfølging da, så krysser jeg fingrene for at alt går bra denne gangen:) Du sjekker jevnlig hcg stigning da?

Må innrømme at jeg måtte søke det opp for hadde ikke hørt om det. Bra du får tett oppfølging da, så krysser jeg fingrene for at alt går bra denne gangen:) Du sjekker jevnlig hcg stigning da?
Det er ikke alle som vet det så skulle kanskje sagt det :O tusen takk :) ja og den stiger veldig bra! På 8 dager fra 9500 til 43000 og det er jo veldig bra :D

Tyvstartet juletiden med pinnekjøtt til middag idag.

Og det var fantastisk godt!

Back
Topp