Morn mornsen morgen for deg idag?
![]()
Nja..jeg var oppe 8.30...mini stod opp 9.30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morn mornsen morgen for deg idag?
![]()
Jeg liker egentlig dager hvor det skjer endel så lenge det er lagt opp slik at det ikke blir stressOj.. ja, du har nok å gjøre iallefall.
Tusen takkSovet godt?
Så flink du erhadde en sånn runde tidligere I år jeg, følte selv jeg holdt lenge for det varte fra januar til juni
Altså jeg spiste godis, men kun i helgene![]()
Tusen takkÅjåj! Flink du er! Dette klarer du nok![]()
Husker det når lille N var liten. Ikke alltid lett å spise når man vilSulten, men lille gutt vil bare ligge på fanget og kose
Han har blitt så stor nå at han som regel klarer å ligge og leke litt for seg selv, men ikke akkurat i dag hvor jeg ikke har så mye tid til overs.Husker det når lille N var liten. Ikke alltid lett å spise når man vil
Jeg skal til byen i drittværet å kjøpe faradags gaveHer ogsåmasse tåke nå jeg kjørte på jobb..
Den ser jegJeg liker egentlig dager hvor det skjer endel så lenge det er lagt opp slik at det ikke blir stress![]()
Er nok det beste jaHøres ut som en god plan![]()
Ååå det er så typiskHan har blitt så stor nå at han som regel klarer å ligge og leke litt for seg selv, men ikke akkurat i dag hvor jeg ikke har så mye tid til overs.
Det er jo ikke lenge tilTakk
På mandag, regner med de ser ingenting, eller I det minste et hjerte? Håper de klarer å finne t ca hvor langt jeg er på vei. Det er enten 6 eller 8 uker når det er ulhåper seff 8,men tror det er 6
![]()
Hva skal dere kjøpe?Jeg skal til byen i drittværet å kjøpe faradags gave![]()
Takk for detUffda, god bedring til deg![]()
Og det er vi strålende fornøyd med snuppaIkke akkurat pause, men visste at november ble hektisk på jobb... Og dermed ikke like mye ork :-o
Men jeg skravler mer nå enn før sommeren, så det synes jeg dere skal være fornøyde med ;-)
Kan du dele link?Nå har endelig broren min opprettet blogghuff jeg griner av å lese og se bilder av han der jeg ikke har sett han
![]()
http://vetleskamp.com det er en sterk blogg med tekst og bilder bare så det er advarselKan du dele link?