Uff daInnom her også litt![]()
Kroppen er ikke godblææhh
Merker ellers jeg begynner bli litt redd for fødsel...wææ![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daInnom her også litt![]()
Kroppen er ikke godblææhh
Merker ellers jeg begynner bli litt redd for fødsel...wææ![]()
Wii. Ikke lenge til nå![]()
Juhuu!Ikke lenge til heller da!
Vil du vite kjønn?
Sovet godt?God morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?God morgen![]()
Så flink du erJeg har vist begynt å slanke meg. Er nå på dag fire uten snop og hvor jeg tenker på hva jeg spiser. Er og mer fysisk aktiv enn på lenge! Spent på hvor lenge jeg holder ut![]()
Åjåj! Flink du er! Dette klarer du nokJeg har vist begynt å slanke meg. Er nå på dag fire uten snop og hvor jeg tenker på hva jeg spiser. Er og mer fysisk aktiv enn på lenge! Spent på hvor lenge jeg holder ut![]()
Det skjønner jeg. Første ultralyd er magiskNeeei!!! Kjenner det kribler i hele meg!!!
God morgen![]()
God morgen![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
så flink du erJeg har vist begynt å slanke meg. Er nå på dag fire uten snop og hvor jeg tenker på hva jeg spiser. Er og mer fysisk aktiv enn på lenge! Spent på hvor lenge jeg holder ut![]()
Mye mulig. Gav seg etterhvert. Så ble hun blid som e sol, men nekta å sove før klokka var 22Sikker litt magevondt da![]()
Ja kan ikke klageSovet godt?![]()
Greit å være tidlig ute da men kjedelig å venteGod morgenventer på fysioterapeuten jeg nå! Typisk meg å være så tidlig ute at jeg må vente i evigheter
![]()
Ha en fin dag dere!![]()
Redd det skal gå for fort...hmmUff daikke noe særlig å grue deg.,