Du har min fulle medlidenhet!Jeg vil sove!!! Og ikke ha halsbrann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har min fulle medlidenhet!Jeg vil sove!!! Og ikke ha halsbrann![]()
Åh, er så spennende med ultralyd altså..Håper ikke det.. Legen skulle purre på sykehuset.. Mulig jeg ringet i morgen;p satser på at jeg får om maks 3 uker.. Da er jeg i uke 18
Ja det gjør det altså..3-4 ganger i måneden er jo bra!
Med stor familie skal det litt til å rekke over alt ja![]()
Åh, er så spennende med ultralyd altså..![]()
Ja :/ er litt bedre akkurat nå, blir vel verre. . :/Håper det jeg også. Nærmest tortur å gulpe slik hele tiden .
Nå har dere vel åpnet?Det funket til jeg ble mett hihiDet klør i fingrene men mannen skal hente enda en pakke når han kommer hjem og da har vi fått alt så burde greie å holde fingrene av fatet.
Verst om morgen eller kvelden?Ja :/ er litt bedre akkurat nå, blir vel verre. . :/
Ja.. jeg plages med det tidvis fra før. Var ekstremt under første svangerskap.. :/Kommet allerede???
Jada, den og neseblod![]()
kommet allerede?
Fikk du til en hvil?Jeg vil sove!!! Og ikke ha halsbrann![]()
Hvordan gikk det??Nei, nå får jeg komme meg ut av sofaen og få gjort noe...
Det er sant...litt småHaha, ja..men lite praktiske![]()
Kvelden og natten. Men det er der stortsett hele dagen.Verst om morgen eller kvelden?
TakkDu har min fulle medlidenhet!
Ja noen ganger er det innmari godt å få sagt det! Og veldig lov! Hvor langt har du kommet?Takkjeg hater å klage; men det er godt å si det høyt.
Nei... har vært på jobb og laget middag etterpåFikk du til en hvil?![]()
Juhuu!Jeg fikk brev i posten i stadskal dit 18 november!! Gleder meg!!
Hahah, jeg er spent på om du sa noe mer, og hva han sa da han kom hjemDakkars mannen![]()