Skravletråd November

God ettermiddag :) hatt en fin dag? :) vi har vært hos legen. Jeg for hcg og henne hostesaft. Etter legen dro vi på ett senter da jeg måtte ha deres toast :p når jeg satt henne i vognen og skulle til å feste henne stuper hun ut med hodet først :( dette ble resultatet. Passer på at hun ikke har fått hjernerystelse og nå blir det familie tid uten nett og mobil ❤️
Vis vedlegget 144179
Huff, ser ikke godt ut :-(

Men går sikkert bra ❤

Driver og erter mannen..

Vi har et roterom nede jeg endelig har fått ryddet.
Innerst finner jeg en flaske ganske god rødvin.
Vi pleier å kjøpe mye på en gang og fylle opp vinskapet så regner med at den bare er blitt glemt.
Sender følgende melding til mannen:
"Ikke helt ferdig, men jeg har funnet belønningen du hadde gjemt :)
Gleder meg.
Snill du er :Heartred "

Han svarer bare " :) "

Hvor jeg svarer "Hva skal vi kombinerer med? "

Nå tror jeg han sitter og virkelig lurer på hva jeg holder på med, og hva jeg har funnet :P
Haha:P tenk han vridde hjernen da!:P

God ettermiddag :) hatt en fin dag? :) vi har vært hos legen. Jeg for hcg og henne hostesaft. Etter legen dro vi på ett senter da jeg måtte ha deres toast :p når jeg satt henne i vognen og skulle til å feste henne stuper hun ut med hodet først :( dette ble resultatet. Passer på at hun ikke har fått hjernerystelse og nå blir det familie tid uten nett og mobil ❤️
Vis vedlegget 144179
Huff da:( stakkars lille..

Hehe måtte le nå.jeg ropte på mannen for jeg var tom for dopapir så kommer han og sier det var dumt:-P heldigvis henta han mer :-)

Innom her også litt:D
Kroppen er ikke god:P blææhh
Merker ellers jeg begynner bli litt redd for fødsel...wææ:(

Back
Topp