Skravletråd November

Det kan være en god i idé med internettfrie dager og kvelder:) Vi gjør det innimellom og det er deilig.

Gikk det bra med lille N? Kjedelig at hun fortsatt er syk:(
Veldig deilig :) vi har onsdager men vil ha en dag til og men da når lille N sover :D ja. Heldigvis :) passer på hjernerystelse så må vekke henne etter 2 timer så kan bli en spennende natt. Ja :( vært det siden søndag, men da må hun snart bli bra og :)

Veldig deilig :) vi har onsdager men vil ha en dag til og men da når lille N sover :D ja. Heldigvis :) passer på hjernerystelse så må vekke henne etter 2 timer så kan bli en spennende natt. Ja :( vært det siden søndag, men da må hun snart bli bra og :)
Det kan bli utfordringer i natt ja. Stakkars liten:( syk fra før og så dette .

Det kan bli utfordringer i natt ja. Stakkars liten:( syk fra før og så dette .
Ja og meg hormonell er mer lei meg enn henne :p hun stor koser seg hun så det er godt å se ❤️ selv om jeg merker hun er ikke i form :(

Natta fra trønderpetra:)

Ja og meg hormonell er mer lei meg enn henne :p hun stor koser seg hun så det er godt å se ❤️ selv om jeg merker hun er ikke i form :(
Det blir veldig ofte sånn. Vi føler nok ekstra på det vi mammaene♡

Det blir veldig ofte sånn. Vi føler nok ekstra på det vi mammaene♡
Ja ❤️ godt det men nå gravid og da :) hun får ikke sove i kveld men er blid men noe trass så virker som alt er greit etter fallet :)

Ja ❤️ godt det men nå gravid og da :) hun får ikke sove i kveld men er blid men noe trass så virker som alt er greit etter fallet :)
Blir ekstra når man er full av hormoner. Håper dere får en fin natt♡

Nå har endelig broren min opprettet blogg :) huff jeg griner av å lese og se bilder av han der jeg ikke har sett han :(

Back
Topp