Ja et sted må grensen gåYes,blir å drøyeMakan til reising også
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja et sted må grensen gåYes,blir å drøyeMakan til reising også
![]()
2 åringer er herlige jaGod kveldda har vi hatt familie tid og jeg og pappaen foreldre tid. Med hver vårt
sagt at nå må vi bli flinkere til å legge vekk. Jeg er flinkere enn han. Jævla nørden min nerder på pc
fint han får iPad til jul/bursdag da haha
lille N har fått feber så må ned til legen enten i morgen eller fredag :/ alt hun skal ha... Hun stupte ut av vognen før jeg rakk å feste hun i trass idag. 2 års alderen merkes godt om dagen
veldig fint hun har egne meninger
men hun vet hva hun vil ja
![]()
Hatt en fin dag dere?![]()
Kan det bli for stille?!Det faktisk litt for stille hjemme, så jeg dro til søsteren min og tok litt rødvin i stedet![]()
Syns detJa et sted må grensen gå![]()
Ingen mål overhodeHar dere noen innleggsmål denne mnd?
Har du fått time for ul?Ja,det ble det.det er fult kjør uka her, men det går bra for ds går det fortere til ul
![]()
![]()
Ikke pause, men er så ufattelig mye som skjer for tidenHåper dere ikke har tatt skravlepause jenterhusk at mye aktivitet i november gir noe ekstra i desember
![]()
Ikke mye her. Ikke i formen i dag, så prøver å slappe av litt.Var skjer a?
Har en liten pause før jeg haster videre, og kan skravle litt dersom lille U vil
Uff da, masse god bedring.Ikke mye her. Ikke i formen i dag, så prøver å slappe av litt.
Travel dag hos deg?
Akkurat kommet hjem fra sykehuset på time.Var skjer a?
Har en liten pause før jeg haster videre, og kan skravle litt dersom lille U vil
Ligger du ikke på toppen som vanlig?Ingen mål overhode
Aldri ligget så langt nede på listen før som nå![]()
Har det, som jeg sa over:Akkurat kommet hjem fra sykehuset på time.mye på planen idag?
Slik er det her ogsåGod morgenher er det grått, tåkete og regnvær i dag :/
Hallo
I dag er ikke formen helt på topp :/
Vondt i halsen og kvalm. Satser på at en rolig dag hjelper. Hvordan er det med dere?
Hun ligger på 7. plassLigger du ikke på toppen som vanlig?![]()