Skravletråd November

:( :( ingenting som funker?
Neseblod?? Er det noe som og kan komme undee graviditeten?:(
Jeg er har en blødersykdom; men det blir verre når jeg blir gravid.
Har holdt meg unna sterk mat, brus og sånn i dag, så jeg er bra enda :)

Akkurat kom hjem fra informasjonsmøte på vgs her :)

Jeg er har en blødersykdom; men det blir verre når jeg blir gravid.
Har holdt meg unna sterk mat, brus og sånn i dag, så jeg er bra enda :)
Ååh, det visste jeg ikke. Dritt at det blir verre under graviditet :/

God kveld :) da har vi hatt familie tid og jeg og pappaen foreldre tid. Med hver vårt :p sagt at nå må vi bli flinkere til å legge vekk. Jeg er flinkere enn han. Jævla nørden min nerder på pc :p fint han får iPad til jul/bursdag da haha :p lille N har fått feber så må ned til legen enten i morgen eller fredag :/ alt hun skal ha... Hun stupte ut av vognen før jeg rakk å feste hun i trass idag. 2 års alderen merkes godt om dagen ;) veldig fint hun har egne meninger :) men hun vet hva hun vil ja :p

Hatt en fin dag dere? :)

God kveld :) da har vi hatt familie tid og jeg og pappaen foreldre tid. Med hver vårt :p sagt at nå må vi bli flinkere til å legge vekk. Jeg er flinkere enn han. Jævla nørden min nerder på pc :p fint han får iPad til jul/bursdag da haha :p lille N har fått feber så må ned til legen enten i morgen eller fredag :/ alt hun skal ha... Hun stupte ut av vognen før jeg rakk å feste hun i trass idag. 2 års alderen merkes godt om dagen ;) veldig fint hun har egne meninger :) men hun vet hva hun vil ja :p

Hatt en fin dag dere? :)
Det kan være en god i idé med internettfrie dager og kvelder:) Vi gjør det innimellom og det er deilig.

Gikk det bra med lille N? Kjedelig at hun fortsatt er syk:(

Har dere noen innleggsmål denne mnd?

Back
Topp