Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, ser ikke godt ut :-(God ettermiddaghatt en fin dag?
vi har vært hos legen. Jeg for hcg og henne hostesaft. Etter legen dro vi på ett senter da jeg måtte ha deres toast
når jeg satt henne i vognen og skulle til å feste henne stuper hun ut med hodet først
dette ble resultatet. Passer på at hun ikke har fått hjernerystelse og nå blir det familie tid uten nett og mobil
![]()
Vis vedlegget 144179
Sliter i perioder jeg og...Ja.. jeg plages med det tidvis fra før. Var ekstremt under første svangerskap.. :/
Fikk ordna litt klesvask og rydda og vaska kjøkkenbenken ;-)Hvordan gikk det??![]()
Det er sant...litt små![]()
Jada, den og neseblod![]()
Wii. Ikke lenge til nåJeg fikk brev i posten i stadskal dit 18 november!! Gleder meg!!
Mye luft som kommer ut.. Promper som en gud, så noe kommer kanskke av det. Ellers vet jeg faktisk ikke :/Huff damå jo være noe som plager henne??
Det er et hatKvelden og natten. Men det er der stortsett hele dagen.
Han innrømmet at han hadde lurt nå veldig...Hahah, jeg er spent på om du sa noe mer, og hva han sa da han kom hjem![]()
Tror hun har vondt i hodet, men det går braHuff, ser ikke godt ut :-(
Men går sikkert bra ❤
HahaDriver og erter mannen..
Vi har et roterom nede jeg endelig har fått ryddet.
Innerst finner jeg en flaske ganske god rødvin.
Vi pleier å kjøpe mye på en gang og fylle opp vinskapet så regner med at den bare er blitt glemt.
Sender følgende melding til mannen:
"Ikke helt ferdig, men jeg har funnet belønningen du hadde gjemt
Gleder meg.
Snill du er"
Han svarer bare ""
Hvor jeg svarer "Hva skal vi kombinerer med? "
Nå tror jeg han sitter og virkelig lurer på hva jeg holder på med, og hva jeg har funnet![]()
Jippi, så braHurra! Vel overstått 3mnd kontroll idagPerfekt baby
![]()
Huff daGod ettermiddaghatt en fin dag?
vi har vært hos legen. Jeg for hcg og henne hostesaft. Etter legen dro vi på ett senter da jeg måtte ha deres toast
når jeg satt henne i vognen og skulle til å feste henne stuper hun ut med hodet først
dette ble resultatet. Passer på at hun ikke har fått hjernerystelse og nå blir det familie tid uten nett og mobil
![]()
Vis vedlegget 144179
Det der kunne også mannen min ha funnet påHehe måtte le nå.jeg ropte på mannen for jeg var tom for dopapir så kommer han og sier det var dumtheldigvis henta han mer
![]()
Hehe godt at de hjelper eller så hadde jeg vell blitt sittende der i dagDet der kunne også mannen min ha funnet på![]()
Litt husarbeid, babysvømming, lagde middag, satte på vaskemaskin og trommeøvelseJeg har fått ryddet kjøkkenet og satt i gang en oppvaskmaskin.
Ellers så har det vært babykos.
Hva skal du?