God kveld
nettop kommet hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes,blir å drøyeDa hadde jeg nok drøyet den![]()
JaHuff dastakkars lille..
Ja det er forferdelig. Vært bra i noen timer nå faktiskSliter i perioder jeg og...
Er noe dritt :-(
Jeg er har en blødersykdom; men det blir verre når jeg blir gravid.![]()
ingenting som funker?
Neseblod?? Er det noe som og kan komme undee graviditeten?![]()
Hva har du gjort?God kveldnettop kommet hjem
Spennende da? Hva var fokuset?Akkurat kom hjem fra informasjonsmøte på vgs her![]()
Ååh, det visste jeg ikke. Dritt at det blir verre under graviditet :/Jeg er har en blødersykdom; men det blir verre når jeg blir gravid.
Har holdt meg unna sterk mat, brus og sånn i dag, så jeg er bra enda![]()
Hørtes nydelig utMannen og barna er i svømmehallen, og jeg har beina høyt![]()
Oi, hektisk dag for deg daNei... har vært på jobb og laget middag etterpånå skal jeg snart på videregående på informasjons møte for foreldre
![]()
Håper du får en fin kveldDa tok mini kvelden og sovnet (og forhåpentligvis uten oppvåkninger). Da er det bare å løsrive gubben fra tlf, springe gjennom dusjen og ut i forening![]()
Det faktisk litt for stille hjemme, så jeg dro til søsteren min og tok litt rødvin i stedetHørtes nydelig ut![]()
Yeii, så deiligJepp![]()
På to timer ;-)
Flink du er daFikk ordna litt klesvask og rydda og vaska kjøkkenbenken ;-)
Deilig å få den igjen tipper jegJa..litt FOR små
Nå var den visst ferdig, så kan hente den imorgen![]()
Det kan være en god i idé med internettfrie dager og kvelderGod kveldda har vi hatt familie tid og jeg og pappaen foreldre tid. Med hver vårt
sagt at nå må vi bli flinkere til å legge vekk. Jeg er flinkere enn han. Jævla nørden min nerder på pc
fint han får iPad til jul/bursdag da haha
lille N har fått feber så må ned til legen enten i morgen eller fredag :/ alt hun skal ha... Hun stupte ut av vognen før jeg rakk å feste hun i trass idag. 2 års alderen merkes godt om dagen
veldig fint hun har egne meninger
men hun vet hva hun vil ja
Hatt en fin dag dere?![]()
Var veldig koseligHåper du får en fin kveld![]()